Silnik
: średnio ekonomiczny jak na diesel za to usterkowy
Przeniesienie napędu
1,0
Całokształt
Jak chcesz ciągle siedzieć w warsztatach to kup ten samochód (w końcu to wolny kraj i masz prawo do takich kaprysów). Nie wypuszczaj się w dłuższe podróże bo nie będziesz miał czym wrócić.
Wrażenia
3,0
Silnik
Bardzo przeciętnie, oj bardzo :-((
A i głośno w środku, że hej !!!
Jak ktoś wcześniej jeździł ciągnikiem po polu to uzna, że silnik jest niezły ;-)
2,0
Skrzynia biegów
Czasem haczy, jedynka raz wejdzie a raz nie.
1,0
Układ jezdny
Nędza i rozpacz. Zero komfortu i do tego ciągle trzeba coś przy nim robić. Najlepiej zaprzyjaźnić się na stałe z mechanikiem ;-)
Komfort
4,0
Widoczność
Cóż - raczej widać :-)
4,0
Ergonomia
Ergonomia \"taka w miarę\"
- ubogie wyposażenie to i łatwo znaleźć to czego się szuka ;-))
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok - działa
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dobry dla 2 \"niewyrośniętych\" osób :-(
1,0
Wyciszenie
Brak wyciszenia - jak w traktorze !
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Może i mało pali ale... dzięki licznym wizytom w warsztatach i cenom napraw wypada bardzo żle.
Drogie części i duża usterkowość. A w tym aucie PSUJE SIĘ WSZYSTKO (nie mam siły wymieniać).
2,0
Stosunek jakość/cena
Cena zakupu co prawda niska ale... z nawiązką zostawisz kupę kasy w warsztatach.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dno, dno i jeszcze raz dno !!!!!
Psuje się WSZYSTKO !!!!!
np.: niedawno klamka została mi w ręku podczas otwierania drzwi (pozostawiam to bez komentarza) :-(
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
usterki: całe zawieszenie, zgrzyty w skrzyni, problemy z silnikiem (wycieki), alternator, nagrzewnica ... i wiele, wiele innych !!!
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 D 54KM 40kW
[l/100km]