Najgorszy pojazd pod sloncem.Moze udana koncepcja auta ,ale fatalne wykonanie, nadptrzecietna usterkowosc.
Pamietam moje wypady za gr anice i zwiazane z tym problemy-byly zawsze.To auto to wyjatkowy niewypal
Zakladajac ze wszystkie auta bylyby tak zle jak ten egzemplarz na pewno bardzo przekonywujaca bylaby rada by korzystac z panstwowych srodkow komunikacji.
Wrażenia
3,0
Silnik
Trwaly, ale kiepski osprzet.Awaryny uklad chlodzenia.Nieprzyjemnie głośny powyżej 90km/h
2,0
Skrzynia biegów
JUz nie pamietam jak byla tego przyczyna ale wiem z 2tys. km przejechalem meczac sie ze zmienianiem biegów.Zaden japonczyk ktore mialem nie sprawial mi pod tym wzgledem zadnego problemu.Za to Volvo mialo podobnie toprna skrzynie.
Citroena mialem juz z 10lat temu, w momencie gdy go kupilrem mial tylko 2 lata i 80tys km.
2,0
Układ jezdny
Awaryjne tylne zawieszenie i problemowe w naprawie.
Komfort
4,0
Widoczność
Male auto dobra widocznosc.
3,0
Ergonomia
Moze byc, chodz daleko mu do japoncow.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobre ogrzewanie. Tyle pamietam
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejce jest choc z tylu jest troche malo
3,0
Wyciszenie
Nieprzyjemnie glosny powyzej 90km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dobrze okolo 7l/ 100km chociaz potem wzroslo do 8l/100
1,0
Stosunek jakość/cena
Takie auto nie jest warty nawet grosza.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Fatalnie, psulo sie wszystko. Nigdy wczesniej nie mialem zachodniego auta tylko z bloku RWPG. Auto bylo na kanale prawie co 500km.Wczesniej nawet nie wiedzialem ze w aucie jest tak duzo podzespolow.Chcac nie chcac troche wyspecjalizowalem sie jako mechanik.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zatarcie silnika z powodu nieszczelnosci ukladu chodzenia.Fatalne rozwiazanie z lampka temperatury silnika ktorta zaplala sie dopiero gdy auto osiagnie temperature 100stopni.Peknieta tarcza hamulcwa, bardzo niedoskonala instalacja elektryczna, lacznie z ukladem zaplonowym. Fatalnie
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 67KM 49kW
[l/100km]