Świetne autko oczywiście jak na produkcje z lat 90-tych. Ocynkowane nadwozie pozbawia nas problemów z rdzą, a co za tym idzie można przymknąć oko na słabsze zawieszenie. Doskonały silnik 1.1 - dynamiczny i oszczędny, a przede wszystkim trwały. To pierwowzór silnika który jest obecnie montowany w najnowszych produkcjach citroena i peugeota.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik 1.1 to dobra konstrukcja. W moim aucie ma już przebieg przekraczający 260 tys. km, z czego 120 tys. na gazie i nie był remontowany. Ale za to solidnie zmieniam oleje i filtry - myśle, że to procentuje.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bez zarzutu. Biegi wchodzą precyzyjnie. Jedynie trzeba zwrócić uwagę na mechanizm cięgieł, który warto wymienić po większym przebiegu - ułatwi to zmianę biegów.
3,0
Układ jezdny
Komfort i przyczepność oraz zachowanie na zakrętach doskonałe. Niestety trwałość nie wystarcza na nasze drogi. Szczególną uwagę należy zwrócić na tylne zawieszenie - belkę (specyficzny typ zawieszenia w autach francuskich)
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Jak na auto z lat 90-tych ergonomia wzorowa. Ople i Volkswageny mogą się schować.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Świetnie grzeje w zimie.
3,0
Wyciszenie
Mogło być lepiej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części dostępne i niedrogie. Małe zużycie paliwa i gazu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Świetne autko za niską cenę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety drobne naprawy mogą psuć humor, ale nie są częste.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy normalnej jeździe nie powinny się zdarzać
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 60KM 44kW
[l/100km]