Robert Gałkiewicz (Bzyk); BzykRobert@interia.pl,
16 lat temu
Silnik 1.1 54KM 40kW
Rok produkcji 1990
Przebieg:
176 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,31
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
: Dobre i miękkie zawieszenie trzyma się w drogi a i w terenie też autko daje sobie radę (40 % tras robię po dziurach, lasach i itp.)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: wymiana stojanu rozrusznika po 18 latch 180,00 PLN (części + robocizna)
Inne
: wymiana całego tłumika tzn. rura łącząca + tłumik końcowy 200,00 PLN (części + robocizna)
Silnik
: wymiana rozrządu całego 150,00 PLN (części + robocizna)
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oczywiście podaję spalanie LPG przy samochodzie wyposażonym w skrzynię 4-ro biegową.
Przy 5-cio biegowej z podanych wartości należy odjąć 0,5 litra LPG.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 54KM 40kW
[l/100km]