Układ elektryczny
: Francuzi chcieli byc nowoczesni ale nie przyłozyli sie do jakosci. Nie to co Niemcy
Karoseria
: Rdzewieje i to znacznie, szczególnie podłoga. Przy takim przebiegu i w tak "nowym" samochodzie a tyle rdzy
2,0
Całokształt
Nikomu nie polecam. Teraz to nawet za darmo chyba bym tego dziadostwa nie wzioł. Wole dołozyc i kupic pozadne niemieckie auto (BMW, VW, Audi)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jako silnik z całego tego auta jest chyba jeszcze najlepszy. Jakos sobie daje rade z tym leciutkim i fuszerkowym samochodem
2,0
Skrzynia biegów
Zgrzyta, trzeszczy
1,0
Układ jezdny
Zawieszenie to jest nieporozumienie. Kołysze sie na boki jak pijany człowiek, przy tytm jakies tylne zawieszenie dziwne (amory jakos dziwnie lezą zamiast normalnie w cywilizowanych samochodach byc pionowo)
Komfort
4,0
Widoczność
Widocznosc dobra
2,0
Ergonomia
Troche porozsiewane przyciski, a deska rozdzielcza niby zaokrąglona (nowoczesna) ale wykonana z chyba odpadków, trzeszczy, skrzypi, jest strasznie twarda
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W lato gorąco, w zime za zimno
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jeszcze nie jest tak zle, ale z tyłu to porazka (prawie jak w maluchu)
3,0
Wyciszenie
Głosny nawet na niskich obrotach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No tu nie jest tak zle. Nie pali tak duzo. To chyba jedyny + tego "samochodu"
2,0
Stosunek jakość/cena
Nie wiem co ci ludzie w tym pudełku widza. Sam nie wioem co w nim widziałem ale no cóz trzeba sie go jak najszybciej pozbyc
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co chwile cos wysiada. A to komputer, a to swiatła, a to cos w układzie chłodzenia... Nie ma miesiaca zeby cos sie nie stało
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie "tylko" uszczelka pod głowicą i sprzęgło
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 50KM 37kW
[l/100km]