Karoseria
: 1.Odporność na korozję.
2.Mała wrażliwość na boczne podmuchy wiatru.
Dodatkowo:
3.Dobre światła.
3,0
Całokształt
mocno, dodam, przeciętnie; na plus idzie ładna deska rozdz. małe wymiary, mała wrażliwość na podmuchy wiatru, dobre światła, zużycie paliwa, nie rdzewieje raczej, na gazie chodzi dobrze, dobrze odpala; na minus awaryjnośc, mała sztywność nadwozia (cienka blacha, oj cienka),
Wrażenia
3,0
Silnik
Pracuje równo, stosunkowo elastyczny, dzięki niskiej masie samochodu dość żwawy przy niższych prędkościach.
3,0
Skrzynia biegów
Tylko 4-ro biegowa, mało precyzyjna, raczej dobrze zestopniowana
3,0
Układ jezdny
za miękki - za bardzo przechyla sie na zakrętach; mało precyzyjny układ kierowniczy; jak na taki mały samochód nieźle tłumi nierówności.
Komfort
5,0
Widoczność
no chyba że szyby zaparują, albo śnieg zapada. Jedynie ta idiotyczna pojedyncza wycieraczka, a właściwie jej położenie - z prawej strony(!)
3,0
Ergonomia
klakson nie tam gdzie być powinien, za daleko radio, przy wsiadaniu można się walnąć kolanem w deskę rozdzielczą.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
latem gorąc, zimą chłód
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie narzekam, choć wolałbym mieć więcej miejsca na łokcie, ale biada tym z tyłu. Dla osób większych miejsca za mało.
3,0
Wyciszenie
Do 80ciu raczej cicho, choć opływ powietrza może irytować, tak samo jak dość głośna praca zawieszenia (cóż-polskie drogi)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak sobie przypomnę że tankując na drogich stacjach płaciłem ok 7 złocisza na 100km;-) teraz to jest 15-16/100. Z cenami napraw już gorzej...no i ten filtr powietrza z obudową razem, ceny nie pomnę bom czem prędzej z pamięci ją usunął
3,0
Stosunek jakość/cena
no nie można się spodziewać majonezów, choć oczekiwania miałem większe...
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeżdżę nim 1,5 roku- 30kkm, zacięte podnośniki szyb tylnych, uszkodzony regulator wysokości świateł, klekocząca obudowa kolumny kierownicy, spalone oba (niezależnie od siebie) silniczki spryskiwaczów, blokada zamków drzwi(nie mogłem wejść do auta!) z powodu zwarcia w sterowniku centralki(deszcz popadał), wymiana jakichś 2 pierdółek w wahaczu przednim prawie 200zł, nieszczelności silnika i skrzyni
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiany - uszczelka pod głowicą; wentylator na chłodnicy, belka tylna; dwa przeguby, pompa paliwa, pozytywna rzecz - nie musialem być holowany.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 50KM 37kW
[l/100km]