Silnik
: dynamiczny, oszczędny, pozory mylą, ma mocy, nieznisczalny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: wentylator nawiewu
Układ hamulcowy
: cylinderki
Przeniesienie napędu
: sprzęgło i półosie
4,0
Całokształt
Małe spalanie, wygodny, mało się psuje, zrywny.
Wrażenia
5,0
Silnik
najmocniejszy punkt auta, dynamiczny, zaskakuje, małe spalanie
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze zestrojona, długie przełożenia, solidna, wymieniałem tylko sprzęgło
5,0
Układ jezdny
dobrze trzyma się drogi, czuły na skręty, zawieszenie świetnie tłumi jak na taki mały samochód. Jednak to Citroen. Można poszaleć trochę na zakrętach, ale nie za dużo. Zawieszenie jest bardzo proste co czyni je tanie i łatwe w naprawie.
Komfort
5,0
Widoczność
duże szyby jak na małe auto, duże lusterka
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
brakuje klimy, no, ale jest to 1.0 50 KM a nie limuzyna, nagrzewa się w miarę szybko, jednak mogłoby być lepiej. Nadrabia tylko świetna wentylacja.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy dużo miejsca, pasażerowie też nie narzekają.
3,0
Wyciszenie
Fabryczne wyciszenie jest takie sobie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tani w utrzymaniu, tanie części, najczęściej psują się pierdoły.
5,0
Stosunek jakość/cena
W salonie w 1998 roku kosztował około 30 tyś zł. Moim zdaniem jakość za taką cenę jest dość wysoka. Bije na głowę niektóre nowe auta.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Najczęściej siadają cylinderki od hamulców, groszowe sprawy, raz wysiadło sprzęgło (pożyczyłem auto niewłaściwej osobie).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 50KM 37kW
[l/100km]