Tanie, ekonomiczne i nawet ładne autko służące nie tylko do tanich dojazdów do pracy, ale i nawet na wypad do Zakopanego.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silniczek 954cm2 na jednopunkcie Bosch`a to najlepsze połączenie dynamiki i oszczędności. Silnik śmiga na oleju SAE 10W40 i nie spala ani grama oleju przy dość sędziwym przebiegu.
4,0
Skrzynia biegów
Pięciobiegowa skrzynia ma całkiem znośne przełożenia. Niestety cierpi na wycieki z uszczelnień półosi napędowych.
3,0
Układ jezdny
Auto jest bardzo sztywne i czasami \"lata\" po drodze. Poniekąd za sprawą niskiej masy własnej. Układ kierowniczy całkiem precyzyjny.
Komfort
5,0
Widoczność
W wersji 5-cio drzwiowej widoczność jest wręcz idealna. Lusterka zapewniają duży kąt widzenia.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu. Bardzo ładny kokpit. Nawet po kilkunastu latach nie pozwala odczuć że jeździmy nazwyklejszym miejskim kompaktem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie rewelacyjne. Natomiast regulacja temperatury jest beznadziejna. Wystarczy minimalne przesunięcie suwaga temperatury i powietrze radykalnie zmienia swoją temperaturę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na auto tej klasy miejsca jest całkiem dużo. Z tyłu też nie można narzekać. Co prawda na krótkie trasy :)
3,0
Wyciszenie
Przedział silnika dość słabo wyciszony. Ale znacząca przewaga nad chociażby nawet CC 700 :D
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo niskie spalanie na poziomie 4,5-5,00 litra na 100km przy ekonomicznej jeździe.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobra! Chociaż czasami trzeba podejść racjonalnie co do stanu technicznego a ceny jaką woła sprzedający.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problemy z elektryka najczęściej wynikające z nie dbania o samochód. Korodujące połączenia masowe. Jeśli ktoś zadba o to auto ponadprzeciętnie to nie ma problemów z elektryką.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
16kkm w pół roku i tylko jedna awaria właśnie związana z elektryką.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 50KM 37kW
[l/100km]