WŁAŚCIWIE UŻYTKOWANY ODWDZIĘCZY SIĘ BEZAWARYJNOŚCIĄ.TRAKTOWANY PO FRANCUSKU NIEWIELKIM SPALANIEM OK.6,5 L/100 W MIEŚCIE PRZY ZAPRZĘGU 50 KM W 1,0 LITRA SILNIKU.BZDURĄ TOTALNĄ JEST NIEROZBIERALNA PÓŁOŚ NAPĘDOWA.TRZEBA NIELADA ZABIEGÓW Z WYMIANA OSŁON PRZEGUBU.SILNIK PROSTY W OBSŁUDZE .PRZY NIEWIELKIEJ WIEDZY ŁATWY DO ROZSZYFROWANIA.1000-CZKA NA TYLE ELASTYCZNA ŻE NIE ZAWSTYDZA PRZY STARCIE Z POLONEZEM CZY GOLFEM GENERACJI 1,3/1,4.PRACA SILNIKA WDZIĘCZNA DLA UCHA POWYŻEJ 90-SIĄTKI
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 45KM 33kW
[l/100km]