Inne
: w sumie nic mnie nie zaskoczyło. uszczelki przeciekają. pod anteną (naprawiane sylikonem), oraz w bagażniku. ale da sie żyć
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: uszczelka pod głowicą zawsze pada koszt to max 300 zł
Karoseria
: rdza w komorze silnik, której nie opłaca się robić
3,0
Całokształt
za takie pieniądze nic bardziej ekonomicznego się nie kupi. najlepsi są rabaciaże, co wyszukują każdego gó..a bo szukają auta w cenie skutera. tacy ludzie niech lepiej poruszają się komunikacją zbiorową.
Wrażenia
4,0
Silnik
taki sam silnik jest montowany w peugeotach 106 zarówno I i II generacji. Nawet jak na takie auto jest dość dynamiczny. Maksymalna prędkość jaką udało mi się osiągnąć to 173km/h. Mankamentem tego silnika jest uszczelka pod głowicą, która szybko pada.
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia pracuje dość dobrze nie licząc biegu wstecznego, który może wyskoczyć, albo wcale nie wejść. wtedy bieg I, a później znowu R
4,0
Układ jezdny
skręca
Komfort
3,0
Widoczność
coś jak w busie. wszystko widać
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką nie licząc klaksonu, który znajduje się we włączniku świateł ;-)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
auto bardzo szybko się nagrzewa. niestety dość często pada łożysko w wiatraku nagrzewnicy. ale łatwo się do niego dostać. znajduje się za schowkiem. można naprawić samodzielnie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
auto dobre dla 2 osób
3,0
Wyciszenie
tak sobie z tym wyciszeniem, no ale czego się spodziewać od tak małego żuczka ;-)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nieważne czy jest gaz podłoga czy jedzie się ekonomicznie. pali tyle samo więc najlepiej jest wciskać ;-)
3,0
Stosunek jakość/cena
a co można kupić za 1300zł?? simsona?? jakiegoś chińskiego skutera co się zaraz popsuje i nigdzie części ?? tutaj przynajmniej nie pada na łeb ;-)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w sumie to psuje się uszczelka pod głowicą, sprzęgło, zamek klapy tylnej i wszechobecna rdza w komorze silnika co jest bardzo niebezpieczne