Układ elektryczny
: w 15 letnim aucie elektry czasem płata psikusa
4,0
Całokształt
W porównaniu do konkurentów w klasie (CC, tico, cichszy, szybszy, wygodniejszy bardzo sympatyczne autko
Wrażenia
4,0
Silnik
Dość cichy i oszczędny, bardzo przyzwoita jednostka, marszowo 110-115 na autostradzie a w mieście śmiga dzięki masie 670kg
3,0
Skrzynia biegów
Cztery biegi i zmiana niezbyt szybka
4,0
Układ jezdny
Trwałe zawieszenie, prowadzi się lepiej niż konkurencja wklasie
Komfort
5,0
Widoczność
W każdym kierunku świetnie, z przodu widać koniec maski!
3,0
Ergonomia
w miarę ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje świetnie, na pierwszych dwóch biegach dość cicha dmuchawa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tę wielkość auta, miejsce kierowcy (188) cm do przyjęcia i można w 4 osoby przyzwoicie jechać
4,0
Wyciszenie
Silniczek cichutko bzyczy
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na LPG spala średnio 7,5, ceny i dostępność części z używek super (90% części pasuje też ze Peu 106)
5,0
Stosunek jakość/cena
za 3tyś można kupić zadbany egzemplarz, do bardzo taniej jazdy, ja w dwa lata zrobiłem 70 000km nie dało się taniej w dość przyzwoitych warunkach
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez 60 000km zawieszenie bez ingerencji a pokrzywiłem na naszych drogach 6 felg!! Łatwe naprawy, całkowicie ocynkowane blachy, zero rdzy
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Remont głowicy, ale zawiniony przeze mnie, przy LPG pamiętać o regulacji zaworów, no i pożar pod maską, ale też 3 miesiące ignorowałem ulatniający się zapach beznzyny
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 45KM 33kW
[l/100km]