Samochód niemalże niespotykany w polsce na chodzie. Poważniejsza zmiana techniczna w 2CV nastąpiła w 1970 r. I szkoda. W prawdzie miał trochę wad jak słabsze hamulce i elektrykę i mniejszeosiągi, ale za to wszystko na co mogą nażekać własciciele młodszych roczników - tu nie występuje. Z korozja na czele.
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy wręcz wspaniała, a elastyczność, jak na 15 konne auto, to niezła. Nawet pod niezłą górkę da sie na 4 biegu.
4,0
Skrzynia biegów
Nie miewam kłopotów
5,0
Układ jezdny
Duużo lepszy w starszych egzemplażach, gdzie pracowały amortyzatory bezwładnościowe i cierne, (po daw na koło) kiedy wprowadzili teleskopy - żenada
Komfort
3,0
Widoczność
Zbyt mało widac krawędzie auta
3,0
Ergonomia
Doskonała. Wygodne, siedzenia, (kanapy) i możliwośc przewiezienia niemalże zawsze i wszystkiego (lodówka, prakla i to nawet jednocześnie)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja, bdb, (jak to kabrio) ale ogrzewanie - w zasadzie brak
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Spora. Słabo z miejscem na nogi z tyłu. Ale za to nad głową ile. + cztery drzwi.
2,0
Wyciszenie
Mojeauto było dociszane i dociszane i ciągle jest głośne. W późniejszych egzemplażacvh - dużo lepiej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
około 5 litrów do 6 w mieście ale trebasie napracvowac żeby tyle spalić. Ceny napraw zerowe. Wszystko da się samemu
5,0
Stosunek jakość/cena
2CV można mieć za jakieś 3000 do 10.000 złotych. I klasa jaką daje jest warta każdych pieniędzy
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgów sporo i zawsze, ale to przecież drobiazgi?
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jesli coś chce sie stać to nigdy "nagle" zawsze już kilkaset kilometrów wcześniej powoli słychać, co ma sie dziać. ale to żadkość.