Trochę mułowaty - za mało mocy na takake ciężke auto. Warto lac dobre paliwo i wtedy jest troche lepiej
4,0
Skrzynia biegów
Czasami automat przy pracy z tempomatem nie moze się zdecydować
na którym biegu jechać. Poza tym OK
4,0
Układ jezdny
Zawieczenie znacznie lepsze od poprzedniego modelu. Mniej buja. na zakretach samochód zachowuje się poprawnie. dobre fabryczne opony są ciche i dobrze trzymaja się drogi , nie sa skłonne do piszczenia na zakretach
Z układem ESP nawet na śliskim jest OK
Komfort
5,0
Widoczność
Widocnosc super siedzi się wysoko, a parkowanie nie sprawia problemu zwłaszcza z asystentem parkowania uzbrojonym w kamerę cofania.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, dużo przestreni i wiele kombinacji ustawień foteli.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja i klima w pełni automatyczna działa cicho i niezauważalnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trdno sobie wyobracić lepszą. Różne kombinacje ustawień foteli. i ich chowanie w podłoge to naprawdę \"bajka\"
3,0
Wyciszenie
Diesel jest niestety słyszalny, ale jest i tak znacznie lepiej niz w poprzednim modelu Voyagera. Przy dużych prędkościach ta relacja jest jeszcze lepsza
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ja k na takie duże i ciżkie auto zużycie paliwa naprawdę nieduże ( w mieście przy spokojnej jeździe nie wieksze niż 10,5l/100) Niestety tarcze hamulcowe sa bardzo miekkie i zużywaja sie bardzo szybko-wymiana praktycznie co przegląd, a ich cena jest taka jaby były z bardzo dobrych materiałów, ale to chyba zachłannosć Chrysler Polska, który ustali tkakie \"chore ceny\"
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami zapalała się lampka automatycznej przepustnicy, ale po wgraniu nowego programu do komputera
problem sie skończył. Podczas zmiany opon ułamał sie wykonany z \"szajsmetalu\" kominek wentyla i jednocześnie systemu kontroli ciśnienia w ogumieniu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie było
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 CRD 150KM 110kW
[l/100km]