Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Voyager IV Grand Voyager

Zadowolony właściciel auta., 12 lat temu
Silnik 2.8 CRD 150KM 110kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 196 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Chrysler Voyager IV Grand Voyager 2.8 CRD 150KM 110kW 2004-2008 - Oceń swoje auto
4,38
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Możliwość chowania w podłogę 2 i 3 rzędu siedzeń. Można przewieźć 7 osób i naprawdę dużą ilość bagażu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Mniej więcej co 60 tyś km trzeba zweryfikować zawieszenie
Układ hamulcowy : Klocki w zasadzie wymienia się co 30 tyś km
5,0
Całokształt
Generalna ocena jest jak najlepsza. Nawet rozważam możliwość wymiany silnika na nowy i skrzynię (jeżeli się skończą) bo będzie to kosztować mniej niż nowy samochód.
Wrażenia
5,0
Silnik
Miłe zaskoczenie kulturą pracy silnika. Cicho i miękko. Rewelacyjny na dłuższe trasy.
4,0
Skrzynia biegów
Nie daje najwyższej noty bo wiem , że przy mocnym rozgrzaniu latem (jazda miejska z średnią prędkością 40km/h) skrzynia automatyczna broni się sama i nie chce przerzucać na wyższy bieg.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie miękkie (takie lubię) , kanapowe. Sworznie wahaczy wymieniłem 2 razy na 100 tyś km.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność dobra chociaż szerokie słupki z przodu trochę przeszkadzają przy skrętach.
3,0
Ergonomia
Generalnie OK chociaż rozwiązanie z spryskiwaczem szyby przedniej mogło by być lepsze. Do reszty można się przyzwyczaić.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super zwłaszcza zimą kiedy włącza się automatycznie fabryczne podgrzewanie i w kabinie robi się szybciutko ciepło. A i szyby szybko odparowują.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca nawet dla osób wysokich i postawnych. W wersji Stow&Go rewelacyjne rozwiązanie z chowanym w podłogę drugim i trzecim rzędem siedzeń. Autem można przewieźć wewnątrz różne elementy nawet do 3m długości.
5,0
Wyciszenie
Cicha praca silnika i odpowiednie wysunięcie go do przodu powoduje duży komfort dla użytkowników. Przy jeździe z dużymi prędkościami (autostrada) wewnątrz można swobodnie rozmawiać nawet przy grającym radiu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części nieporównywalnie tańsze niż w innych markach samochodów. Dostępność części zamiennych (nieoryginalnych) bardzo duża. Konstrukcja prosta więc i robocizna też nie jest olbrzymia. Zużycie mogło by być mniejsze. Ale generalnie nie jest źle ok. 10L/100km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak zwykle cena mogła by być zawsze mniejsza.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Często przepalają sie żaróweczki w panelu sterowania wentylacją. Oczywiście serwis autoryzowany nie umie wymienić tych żaróweczek tylko cały panel. Przy podstawowej zdolności manualnej domorosły mechanik jest sam w stanie sobie te żaróweczki wymienić. Całkowity koszt = 3 drożdżówki + robocizna własna.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto serwisowane , nie koniecznie w punkcie autoryzowanym i w zasadzie brak jest poważnych usterek.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.8 CRD 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler Voyager IV Grand Voyager