Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Voyager IV Grand Voyager

felixwawa, 15 lat temu
Silnik 2.5 CRD 143KM 105kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 150 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chrysler Voyager IV Grand Voyager 2.5 CRD 143KM 105kW 2001-2008 - Oceń swoje auto
3,77
9% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : wnętrze jedziesz jak autobusem
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Diesel pracuje dość głośno, ale auto jest dobrze wyciszone i ma niezły sprzęt grający więc oceniam go dobrze. NIEdawno go kupiłem więc moge powiedzieć tylko tyle że: - przyśpiesza ok, jak mu się dobrze depnie to zostawia za sobą czarny obłoczek - 140 KM przy masię prawie 2T to trochę mało, ale to auto rodzinne i do takich celów je kupiłem jak ktoś chce wyścigówkę to polecam Pasta 1,8T z czipem, jest czym pojeździć.
4,0
Skrzynia biegów
Ludzie którzy was straszą ze biegi wchodzą topornie opowiadają brednie. Skrzynia pracuje perfekt, nie wiem czy nie lepiej niż w pasku. Biegi wchodzą precyzyjnie i bez zgrzytów nawet przy szybszym zmienianiu
3,0
Układ jezdny
Tu mógł by producent trochę popracować nad średnicą zawracania. Normalnie zawraca jak lotniskowiec na morzu hehe. Trzeba zwrócić uwagę na tuleje gumowo metalowe w przednim zawieszeniu lubią się wyrabiać ( ktoś na forum pisał że 20000i wymiana) ja osobiście podłożyłem dwa kawałki gumy i narazie jeżdrzę. NIc nie puka i nie stuka :))
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu bosko widać siedzimy wysoko i widzimy innych w mniejszych samochodzikach z góry. Do tyłu już gorzej ostatnio skosił bym faceta w takiej malutkiej maździe cabrio nie było go widać zza tylnej klapy. Doradzam albo kamerkę cofania albo przynajmniej czujniki 100zł nie majątek a ile stresu mniej
3,0
Ergonomia
Myślałem że moje kombi jest duże (passat B5FL). Jak chcesz zobaczyć duży samochód to wsiądź do grand voyagera. Mozna przejść z przednich foteli aż na tył bez przepychania się między pasażerami.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja ok, pamietajmy o wymianach filtra powietrza bo inaczej może parować. Co do ogrzewania to mam dogrzewanie wnętrza fabryczne bardzo miła rzecz robi się dość szybko ciepło. Zastanawiam się czy nie założyć jeszcze postojowego, bo mnie troszkę irytuje skrobanie szyb. Hmm ostatnio vebasto chyba trochę nie wyrabia na zewn -25 a w środku nie za ciepło ( w pasku na maxa było gorąco. Zastanawiam się czy nie dołożyć elektrycznego ogrzewacza powietrza takiego jak zakłada sie w vw czy audi ( coś na kształt suszarki ( nagrzewnica elektr)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wielki samochód chyba jeden z większych w klasie przynajmniej za tą cenę:))
4,0
Wyciszenie
MOgło by być lepiej, trochę skrzypią plastiki, trzeba zrobić taki myk jak w VW podłożyć pod drzwi kawałki materiału i przestanie skrzypieć. Co do reszt wyciszenia to jest ok.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie mam jeszcze za bardzo porównania ale komputer na trasie przy spokojnej jeździe pokazywał około 8 litrów ( 80 miejscami 100km/h) a z właczonym tempomatem Od czasu kiedy zacząłem pisać tą opinię trochę przejechałem, głównie po mieście i już wiem że pali 9,6 10 litrow
4,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem używany ale widać po nim że ktoś dbał o niego nie jest zmiszczony skóry nie poprzecierane kierownica nie pozadzierana.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak awarii
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak awarii

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 CRD 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler Voyager IV Grand Voyager