Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Voyager IV Grand Voyager

On, 15 lat temu
Silnik 3.3 158KM 116kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 190 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Chrysler Voyager IV Grand Voyager 3.3 158KM 116kW 2001-2008 - Oceń swoje auto
5,00
21% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Rewelacyjny samochód do dalekich podróży.Ceny części zamiennych, ich dostepność bez uwag. Dzisiaj zamawiam części we Wrocławiu, jutro mam je u siebie w Słupsku. Porównując analogiczne części do omegi, ceny do G.V. są porównywalne. Dla mnie i dla mojej żony, tylko i wyłącznie amerykańska mechanizacja.
5,0
Całokształt
Doskonały samochód dla rodziny i nie tylko.Od 1/2 roku jeżdżę tylko z żoną /córka się już usamodzielniła/ i w sumie tak duże auto jest nie potrzebne? A właśnie potrzebne, chociażby po to, żeby wygodnie podróżować.Każde inne auto jest za małe dla nas i nie wygodne. Następny też będzie G.V. 3,3 automat, nowszy model i koniecznie z nadmuchem na tył.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bezawaryjny. Nie bierze oleju, nic nie dolewam od wymiany do wymiany.Cichy. Przebieg podałem bo jest wymagany a podałem to co pokazuje licznik. Aż tak naiwny nie jestem.Przy tym roczniku /1996 tak, tak 1996rok/ taki przebieg wydaje się nie możliwy... Też nie wiem jaka jest moc silnika.Czy 158KM czy może 174KM. Najważniejsze, dla mnie jest wystarczająca. Rocznik 2001 wpisałem ponieważ nie chciał pokazać wpisu G.V III. Przy tym roczniku pokazywał G.V.II a to nie prawda.
5,0
Skrzynia biegów
Mój pierwszy automat. A ja głupi nigdy nie chciałem automatów.Pewnie dlatego, że ich nie znałem i wierzyłem w przesądy ludowe.Jakie to było głupie... Dzisiaj o manualach słuchać nie chcę. Wcześniej podobnie było z automatami. Zmianę biegów zauważam tylko po obrotomierzu.
5,0
Układ jezdny
Miło kołysze, buja, że zasnąć można.Ja to lubię. W grudniu 2008 wymieniałem przeguby. Jeden lekko stukał, drugi ledwo, ledwo, ale zmieniłem dwa. Jeden z nich był oryginalny, ten mocniej stukający, drugi, poprzedni właściciel już wymieniał.
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu, rewelacja. Do tyłu potrzeba wprawy lub jak w moim przypadku, zamontować czujniki cofania. Cofam \"na\" lusterkach bocznych, dodatkowo zamontowałem żarówkę sygnałem \"Pi-Pi-Pi\" tak aby piesi mnie zauważyli ;-)
5,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po dodatkowym, samodzielnie zamontowanym odpowietrzniku nagrzewnicy, sauna. Moje auto nie ma nadmuchu na tył, a tam zimą porażka, chłodnia, brrr. Jak będziecie kupować G.V. to KONIECZNIE!!! z nadmuchem na tył. Środkowy rząd zmarznie, a tył zamarznie. Pamiętajcie wasz G.V. ma mieć nadmuch na tył.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Można w super warunkach siedzieć, leżeć biegać, grać w tenisa, skakać w wzwyż, bawić w chowanego i co kto sobie tam wymyśli. 7 osób podróżuje bez uczucia zmęczenia nawet po przejechaniu 500, 600 km w polskich warunkach drogowych i ok 1000km na niemieckich autostradach.
5,0
Wyciszenie
Słychać tylko ciszę ;-) Jeżdżę 95km/h po trasie \"na\" tempomacie i jest rewelacyjnie. Od ok 110km/h słychać ? jakiś szum. Próbowałem na obwodnicy 3miejskiej. Szybciej nie jeżdżę więc się nie wypowiem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wiem ile pali PB bo używam tylko do rozruchu, a później sam się przełącza na LPG. LPG-trasa przy 95km/h 11,5-12,5 LPG-miasto 17,5-21 Części tylko eksploatacyjne-końcówki drążków, tuleje wahacza, amortyzator tylni,olej silnika,olej ASB, filtr powietrza. Rozrząd na łańcuchu.Na razie nie robiony.Nie wymaga naprawy. Wszystkie naprawy wykonuję we własnym zakresie, ale mechanikiem nie jestem. Wszelkie info jak i co \"naprawiać\" czerpię z forum na stronie www.asu.pl
5,0
Stosunek jakość/cena
Za takie pieniądze z takim \"wypasem\" chyba nic w zamian się nie dostanie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam auto 14 miesięcy przejechałem ok 40tys.km. i nic mi się nie zepsuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.3 158KM 116kW [l/100km]

Średnie zużycie
15,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
16,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler Voyager IV Grand Voyager