Trudno tak w kilku słowach. Najbardziej rozczarowany jestem pracą zawieszenia i skrzypiącymi plastikami we wnątrz auta. Tęsknię za swoim Peugeotem. Za tą ciszą przy 160 km/h i lekkim świstem powietrza przy 200km/h. Okazuje się że amerykańskie samochody są fajne ale tylko na filmach.
Wrażenia
2,0
Silnik
Może to dziwne ale porównam go do takiego niepozornego auta jak Peugeot 406. Dlaczego ? Sprzedałem swojego Peugeota 406 i kupiłem Chryslera Voyagera. Potrzebuję ciężkie auto do cągnięcia przyczepy campingowej. Do rzeczy: żeby osiągnąć poziom chałasu Chryslera musiałbym wsadić do Peugeota cztery albo pięć silników benzynowych 1.8 l na raz i też by się nie udało. No i ten klekot-długo się będę przyzwyczajał do diesla. Mam traume na tym punkcie. Jednym słowem TRAKTOR !!! Pozytywy : spalanie 9l/100km w zatłoczonym mieście. Mniej niż peugeot 1.8 benz.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą raczej ciężko, czasami trzeba popuszczać pedał sprzęgła żeby wrzucić wsteczny bieg ale w Peugeocie było to samo.
1,0
Układ jezdny
Nierozumiem dlaczego w Peugeocie, który waży ok. 1300kg i jest lżejszy od Chryslera o jakieś 500kg nie czułem drogi, większość dziur na drodze mnie nie dotyczyła. Po przesiadce do Chryslera czuje wszystko. Zawieszenie cholernie twarde-toporne, mój stary 20-to letni Ford Tranzit, który jeżdzi w firmie lepiej amortyzuje nierówności niż voyager-porażka. Amerykanie powinni przyjechać do Francji i uczyć się od francuzów jak się robi zawieszenia. Jestem zażenowany zawieszeniem Chryslera.
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznoś jest super jak to zwykle bywa w akwariumach. Trudno coś nie zobaczyć w aucie w którym jest więcej szyb niż blachy.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Nie wiem tylko po co komu trzy tryby pracy tylnej wycieraczki ale niech będzie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słabo dmucha ale mam krótko to auto i może filtr przeciwpyłowy jest zapchany muszę sprawdzić.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No trudno sobie wyobrazić jeszcze większego Vana. To jest już prawie autobus.
3,0
Wyciszenie
Nie za dobre z powodu silnika. NIe czepiam się bo wiadomo że nie osiągnie się wyciszenia w Vanie, który jest duży i wysoki na poziomie opływowego auta osobowego jak Peugeot 406, którego nadwozie projektowała Pinifarina. Coś za coś.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżeli chodzi o spalanie to jest wręcz niemożliwe przy tej masie samochodu. Przeglądy w ASO tańsze niż w Peugeocie. Jednym słowem Wielkie, Tanie auto.
4,0
Stosunek jakość/cena
Raczej tani autobus.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze nie wiem bo za krótko go mam. Na razie wszystko działa.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za mało wiem na ten temat.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 116KM 85kW
[l/100km]