Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Voyager III Minivan

Zenon Bombalina, 18 lat temu
Silnik 2.5 TD 116KM 85kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 119 tys. km
Chrysler Voyager III Minivan 2.5 TD 116KM 85kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
3,23
22% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Dzięki niezawodności i ekonomiczności niedociągniecia ergonomiczne dają się przeżyć.
Wrażenia
2,0
Silnik
Odgłos ciągnika Ursus. Przy zimnym silniku klekotanie i postukiwanie, czuc brak mocy. Po rozgrzaniu troche lepiej. Na wolnych obrotach szarpanie i zwalnianie, zwlaszcza przy włączonej klimie.
2,0
Skrzynia biegów
Mało precyzyjna, wymagająca opanowania sztuki wrzucania trójki a nie piątki... Dość długa droga pracy drążkiem.
2,0
Układ jezdny
Dość twarde. Tył fatalny na nierównej nawierzchni, zwlaszcza w zakrętach - nawet przy nowych amorach potrafi tracic przyczepnosc.
Komfort
2,0
Widoczność
Wysoki kierowca (187cm) ma problem z ogarnięciem tego co dzieje sie z przodu po bokach - brak regulacji wysokości fotela powoduje, ze dach jest "za nisko" ... Widocznosc do tyłu OK, ale po wyjęciu środkowego tylnego zagłówka. Lusterka w porządku, martwe pole w normie. Jedyny plus to w miare duża wysokość - w korku widok ponad dachami samochodów osobowych.
1,0
Ergonomia
Wersja ze standardowym fotelem jest nie do zaakceptowania. Brak regulacji pochylenia siedziska fotela - po pół godzinnej jeździe krawędź uwiera w uda. Siedzi sie jak na krześle, brak regulacji wypchnięcia odcinka lędźwiowego. W wercji z elektrychnym fotele - znacznie lepiej. Minimalna ilość schowków. Brak kieszeni w drzwiach bocznych - paranoja. Jedyny dobry pomysł to szuflada pod siedzeniem pasażera, zamykana na kluczyk. Przełączniki i przyciski OK, wszystko w zasięgu, łatwo dostępne. Twarde sprzęgło - trzeba użyć dość dużej siły. Zwłaszcza przy uruchamianiu - należy wcisnąć sprzęgło do samego końca aby zadziałał rozrusznik.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja na piątkę. Uchylne tylne szyby sterowane elektrycznie. W trasie pozwalaja na błyskawiczne przewietrzenie samochodu. Dobry nawiew na przednia szybe i boczne. Włączenie klimy błyskawicznie osusza szyby. Ogrzewanie OK, ale w zimie trzeba troche wachlować pokrętłami - raz za zimno, raz za gorąco.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na prawdę dużo miejsca. Zarówno dla kierowcy jak i pasażera. Mocna strona.
2,0
Wyciszenie
Jest głośny. Zwłaszcza przy większych prędkościach. Co prawda wtedy wiatr zagłusza pracę silnika.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zaskoczenie na plus. Auto w eksploatacji po Warszawie tańsze od Mercedesa 190 z gazem. W trasie równie dobrze - 5.5 do 6 l/100.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie żadnych usterek, czy awarii.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie żadnych usterek, czy awarii.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler Voyager III Minivan