Karoseria
: extra-komfort szczególnie na długich \"przelotach\",uniwersalność(2-7)osób,--\"bagażówka\",bardzo łatwe i proste zawieszenie(przód-tył)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: w II niedoładowany akumulator,przerobiłem na regulator zewnętrzny
Karoseria
: korozja dolnych partii drzwi i klapy bagażnika
Silnik
: pękające głowice ,wrażliwy układ chłodzenia
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
bardzo przyjemny \"klank\"silnika wsród moich kolegów nazwany TRAKTORKIEM
3,0
Skrzynia biegów
mam problem z I i II biegiem,trudno wchodzą,redukcja z III na II tylko z MIĘDZYGAZEM---co to może być?W poprzednim CH.V II nie było tego problemu.Wymieniłem olej na 15w40,bo poprzednik miał DEXTRON????ale nic się nie zmieniło w zmianie (redukcji z III na II bieg)Czy ktoś przerabiał ten temat?proszę o komentarze.
4,0
Układ jezdny
bardzo dobry i prosty w obsłudze i naprawie,
Komfort
5,0
Widoczność
we wszystkich kierunkach,brak \"MARTWEGO POLA\",w\"dwójce\" miałem białe szyby,tylko przednia miała zielony pasek,teraz w \"TRÓJCE\"mam tył i 4 boczne bardzo ciemne,ale nawet żonie to nie prze- szkadza przy manewrowaniu.
5,0
Ergonomia
tu nic dodać nic ująć,jazda na długich dystansach jest przyjemnością,mimo że siedzenia w II wygłądają jak kanapa mojej prababci,a te w III wyglądają zdecydowanie ładniej,ale nie ich wygląd tylko wnętrze daje ten komfort
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
+++++++++ z małym (-).........mam manualną reg.temp. a mógłby być KLIMATRONIK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
słyszę motor,mimo że założyłem zestaw nowych tłumików,ale myślę że złącze między kołnierzem a rurą przepuszcza.Mam wystrzępioną matę pod maską,może to też trochę decybeli dodaje?
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na tę masę \"żelaza\" to chyba nie jest żle
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w II często przy szbkości 140km/h wskazówka zegara ciśnienia oleju spadała na \"O\",po odpuszczeniu gazu podnosiła się o dwa pola w górę,winny przebity czujnik oleju.da się z tym jeżdzić,w III jest kontrolka ,ona już nie oscyluje,bo jak się zaświeci to jest zły sygnał
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
niewypałem jest podwójna misa olejowa,która po kolizji z np.krawężnikiem zacznie ciec.Wówczas trudno ją zaspawać czy zalutować ,bo olej dostał się pomiędzy dwie \"MISKI\".Wolałbym w przednich kołach łożyska kompaktowe,niż to zjawisko,które teraz tam jest-ni to piastołożysko,ni to łożyskopiasta
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 116KM 85kW
[l/100km]