Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Voyager III Minivan

dla fanów diesla, 16 lat temu
Silnik 2.5 TD 116KM 85kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Chrysler Voyager III Minivan 2.5 TD 116KM 85kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
2,38
42% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : karoseria jest ocynkowana , a więc jesli nie była naprawiana blacharsko to nie rdzewieje
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : TRAGEDIA
Przeniesienie napędu : TRAGIKOMEDIA
3,0
Całokształt
Wrażenia
1,0
Silnik
Naprawiam amerykańskie auta juz blisko 14 lat Najwiecej problemów stwarza silnik diesla- włoski VM montowany do Voyagera. Klienci prosza o części uzywane- tylko skad je brać ???!!!! Do DIESLA jest PERMANENTNY BRAK UŻYWANYCH CZĘŚCI ZAMIENNYCH!!!! Jest takie zapotrzebowanie na cześci diesla na runku BO DIESEL NON STOP SIĘ PSUJE- poczytajcie te nieliczne posty gdzie ludzie klną na ten silnik, a reszta co popełniła błąd kupujać diesla ,siedzi ze wstydu cicho i pluje sobie w brodę!! Diesel się psuje bo z reguły to co jest sciagane do polski ma OGROMNY PRZEBIEG-----jeśli ktoś wierzy w bajki ,że Voyager diesel , który jest uzywany z reguły jako auto dostawcze ( BO jest POJEMNY ) - ma mały przebieg to naprawdę mu wspułczuję. LUDZIE !!! czyscie rozum stracili !!!!???????- dziesięcioletni DIESEL robi na zachodzie ok 100tys km na rok!!!!! , jak ktoś nie umie liczyć to niestety mu wiatr w oczy, ..żeby nie powiedzieć inaczej. My pod warsztatem niedługo będziemy mieli kolejkę klientów z Voyagerami tylko z silnikami DIESLA - powtarzam - nie ma na rynku używanych części silnikowych Ponadto sprowadzane DIESLE MAJĄ ZAWSZE DUŻY PRZEBIEG !!!! TO JEST NORMA !!! Spytajcie się pierwszego lepszego, znajomego handlarza który ściąga z zachodu auta co się kupuje " w dizlu " na zachodzie i jak się kroi liczniki. Przez tą chorą obsesję kupowania DIZELKA?? bo będzie tania jazda - mamy samych klientów , których z braku części nie możemy obsłużyć. NOWE części do diesla są kilkukrotnie droższe jak do silników benzynowych- których właściciele przyjeżdżają regularnie na normalny serwis czy drobne naprawy. Teraz jet ich coraz mniej bo ci NOWI KLIENCI( chyba ci , których od niedawna stać na takie auto) to OSOBY ODMÓŻDŻONE ,które myślą że ekonomia to tylko cena paliwa i jego zuzycie na sto kilometrów. A naprawy , a ceny części , a nWasze nerwy , a czas gdzie TU JEST MIEJSCE NA ROZUM ??!!! Odpowiem: ROZUM TO MAJĄ CWANIAKI SPROWADZAJĄCY TAKIE AUTA , COFAJACY LICZNIKI I SPRZEDAJĄCY TAKIM b u r a k o m DIESELKA. Tymczasem pozdrawiam nielicznych , jeszcze zdrowo myślących !!!
1,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Chrysler Voyager III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Chrysler Voyager III Minivan