Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Voyager III Minivan

szary73@gmail.com, 13 lat temu
Silnik 3.3 V6 158KM 116kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 240 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Chrysler Voyager III Minivan 3.3 V6 158KM 116kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,38
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : płynne zmiany biegów
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : awaria skrzyni biegów, szybko usunięta i jest gitarra!!!
Układ elektryczny : przedni panel mruga, ( klima i inne) ale nie wpływa to na jazdę ani na bezpieczeństwo
4,0
Całokształt
Ogólnie da się polubić, świetny na długie trasy i na wyjazdy w większym gronie ( 7 osób), po wyjęciu foteli niemal dostawczak, dobrze wyposażony, ciągle atrakcyjny z wyglądu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobrze wyciszony silnik, słychać pomruk V6, ale na tyle żeby nie hałasował, po prostu mruczy fajnie.
4,0
Skrzynia biegów
Były lekkie problemy, ale to wiekowe auto, nie ma się co dziwić, po naprawach jest super!! Płynnie zmienia i ogólnie fajnie dostrojona.
4,0
Układ jezdny
Na naszych drogach to choćby i niezniszczalny to i tak się zepsuje jakaś gumka czy łącznik, we wszystkich innych też się psują...
Komfort
4,0
Widoczność
Z góry wszystko lepiej widać, bez wątpienia. Tylko z tyłu ciut słabiej i jak się nie ma czujników parkowania to trzeba się przyzwyczaić.
5,0
Ergonomia
Można kombinować z fotelami, ogólnie jest dużo miejsca i tylko własna fantazja ustanawia jakieś ograniczenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybciutko się nagrzewa i w środku zimą i bardzo komfortowo jest, klimatyzacja musi być bez zarzutów żeby w letnie gorące dni wyrabiała się z chodzeniem, tak że zalecam uczciwą obsługę urządzenia.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pierwsze dwa rzędy siedzeń be z jakichkolwiek zastrzeżeń, a na ostatniej kanapie podobno jest więcej miejsca niż w samolotach pasażerskich easyjet.
5,0
Wyciszenie
Na autostradzie przy 140 km/h słychać opony i wiatr, kiedy zwolnisz możesz szeptać z rozmówcą i będziecie się słyszeć.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z sekwencyjną instalacją lpg, gdy lubisz czasem zostawić golfy na światłach, spali ok 16 l/100km, na trasie znacznie mniej ok 13 l/100km, ceny części nie odbiegają od normy, jeśli chodzi o auta w tym roczniku, to że jest amerykańcem nie rzutuje.
4,0
Stosunek jakość/cena
Trzeba pamiętać,że w chwili opuszczania fabryki to była najwyższa półka i dużo z jakości jak i oferowanego prestiżu zostaje mu na długie lata, teraz już są tańsze ale nadal potrafią ująć tym i owym...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tutaj plastiki nie pozostawiają miejsca na zbyt wiele wyrozumiałości, i jeśli ktoś ma mniejszy próg odporności na plastik ogólnie to wrażenia mogą być mieszane. Lecz bez tragedii, da się to znieść, kwestia przyzwyczajenia.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko części eksploatacyjne, hamulce, termostat i takie tam...

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.3 V6 158KM 116kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Chrysler Voyager III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Chrysler Voyager III Minivan