Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Voyager III Minivan

Artur, 14 lat temu
Silnik 3.3 V6 158KM 116kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 178 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Chrysler Voyager III Minivan 3.3 V6 158KM 116kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : w zasadzie wszysko oprócz spalania mnie miło zaskoczyło. Z tego sie cieszę... Jestem zadowolony i rodzina też.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : awaria skrzyni biegów
Przeniesienie napędu : blokujący trochę hamulec ręczny - nie odbijł do końca i było większe spalanie
Układ elektryczny : zuzyta tasma pod kierownicą przy 150.000 km - wymiana 240 zł.
4,0
Całokształt
Za ta cenę i te warunki auto naprawdę godne polecenia. Nie dlatego że go mam bo miałem i mam dużo innych aut których bym nie pochwalił. ten sie nadaje na pochwałę pomimo ogólnego preferowane przez media i dziennikarzy sportowych negatywnych opinii. rajdowcy nie znajda w nim spełnienia dziecięcych ,marzeń o szybkości i twardości zawieszenia - nie ma co ich słuchać, tylko samemu się przejechać !
Wrażenia
4,0
Silnik
3.3 automat. OK. Trzeba delikatnie z gazem. Dużo tempomatu. Dbać o świece, oleje i filtry. Silnik nie do zajechania. Milutki o ładnym dźwięku chociaz lubi wypić.
4,0
Skrzynia biegów
automat OK. Nie lubi wysokich prędkości. Jeżeli jeździsz z przepisami to OK. Dbaj o korki. Jak ma się zepsuć to się zepsuje od razu a nie powolutku po troszeczku. Nie szarp, nie ścigaj się, używaj maksymalnie dużo tempomatu - będzie ok. Zmiany miękkie, albo jak depniesz to ostre i naprawdę szybciutkie jak w motocyklu. Milutka sprawa.
4,0
Układ jezdny
Jeżeli poczujesz że czujesz fakturę jezdni i kamyczki pod kołami to wymień amortyzatory (180.000 km. Normalnie - mięciutko i płynnie. Bardzo przyjemna sprawa. Jest ok. Trzeba uważać wchodząc w ostry zakręt. To nie niski japończyk ani twardy niemiec - po prostu zwolnij.
Komfort
4,0
Widoczność
Z wyjątkiem tyłu widoczność jest super. Zamontuj za 150 zł czujniki cofania i będzie mega komplecik ! Dzieci lubią to auto bo nawet z fotelików mają dobra widoczność na boki i coś widzą. Siedzisz wysoko, widzisz daleko nad dachami osobówek. Jest tak, że jak wsiądziesz do niskiego auta to wtedy dopiero widzisz, że tam nic nie widać !!!
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką. Miejsca do oporu jak w autosanie. Zawsze mnie zaskakuje tym co zmieszczę do środka. jak wyjmiesz fotele z 2 i 3 rzędu to kanapa 3-osobowa długa na 2,3 m chodzi w całości. !!! Nie patrz na wskaźnik pojemności bagażnika !!! to bez sensu. W środkowym przejściu i po bokach foteli włożysz niewyobrażalne ilości bagażu bez żadnej utraty miejsca dla ludzi. Siedzisz wysoko i dla wrażliwych -> nogi nie cierpną, a kolana nie bolą.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest OK. LATO = dwustrefowa klima daje możliwość zarządzania temp w całym wnętrzu. Przy mega upałach tez jest ok tylko trzeba chwilkę odczekać aż fotele i podłoga dojdą do siebie z temp, a potem to nadmuch na 2 powinien być absolutnie wystarczający. ZIMA = ogrzewanie jest bardzo wydajne. Duży silnik generuje dużo ciepła więc zanim osobówka zacznie być letnia tutaj będzie już dmuchać naprawdę gorącym powietrzem. Przy podgrzewanych fotelach (przy skórze konieczne!) nie może być lepiej. Podgrzewane lusterka, szyba tył i szyba z przodu przy wycieraczkach ułatwia zimowe odkuwanie z lodu. Ciut poczekać zamiast się męczyć i gotowe.
4,0
Wyciszenie
Silnika właściwie nie słychać. Jeżeli nie jeździsz powyżej 130 km/h i nie będziesz deptał do podłogi przy przyspieszaniu to będziesz słyszał jedynie lekki miło niski i cichy pomruk z tyłu auta. Słabiej wyciszone są drzwi. Warto dodatkowo wygłuszyć matą jaka stosują serwisy montujące sprzęt audio. Wtedy będziesz odizolowany od otoczenia.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na taką przestrzeń, wygodę i silnik - to spalanie wbrew pozorom całkiem niezłe. Części tanie jak barszcz i ogólnie dostępne bez problemu. Są na tyle tanie, że nie warto nawet montować używanych. Awaryjność dotyczy tylko dieseli 2,5 przed 1999 rokiem. Reszta to jakiś chory anty-marketing. Benzynki są naprawdę ok. Oglądałem ostatnio z 20 nowych aut od 100 do 240 tys zł i jakoś nie mogę się na nic zdecydować. Są ładniejsze wizualnie ale zawsze maja coś w stosunku do voyagera spieprzone dokumentnie. Chyba ... go zajadę, bo żadne VW, Nissany, Mitsubishi, itd itp nie mogą zaspokoić moich wygodnych przyzwyczajeń z Voyagera. Pewnie kupie znowu Voyagera - tyle że dużo nowszego ... ale jednak z benzynką pod maską.......
4,0
Stosunek jakość/cena
OK. bez uwag dla aut 3 letnich i starszych. Nowy ma ciut wybujałą cenę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mimo kilku różnych awarii jakoś mnie nie zawiódł.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zużyta taśma pod kierownicą (tempomat i klakson wtedy szwankują), rozrusznik się 1 raz zawiesił i unieruchomił silnik, chłodnica do wymiany, przy 158.000 km awaria skrzyni biegów - wystarczyła naprawa (jechał normalnie ale coś wewnątrz stukało)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.3 V6 158KM 116kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
19,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Chrysler Voyager III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Chrysler Voyager III Minivan