Karoseria
: Duża odporność na korozję, pomimo wieku.
4,0
Całokształt
Doskonałe auto zarówno do codziennej jazdy, jak i na weekendowe wypady daleko za miasto. Wygoda i funkcjonalność doskonale rekompensują spalanie i inne niedoskonałości. Pragnę jednak uczulić potencjalnych nabywców na bardzo dokładne sprawdzanie aut przed ewentualnym zakupem, ponieważ nierzadko są to samochody wyeksploatowane do granic możliwości. Zakup takiego egzemplarza może się z czasem bardzo dotkliwie zemścić na naszym portfelu. Jeśli jednak trafimy na zadbany i niezajeżdżony egzemplarz, to powinien jeszcze długo bez większych problemów posłużyć :)
Wrażenia
4,0
Silnik
W zupełności wystarczający do sprawnego poruszania się, zwłaszcza jeśli nie jeździmy cały czas z pełnym obciążeniem. Kultura pracy również na bardzo przyzwoitym poziomie.
5,0
Skrzynia biegów
Manualna skrzynia pracuje bez zarzutów. Nawet przy bardzo niskich temperaturach nie sprawia problemów.
3,0
Układ jezdny
No cóż - resory piórowe i sztywna oś tylna nie powalają w dzisiejszych czasach na kolana, jednak w tego typu pojeździe sprawdzają się całkiem przyzwoicie. Pamiętajmy, że to nie jest auto wyścigowe i z założenia służy raczej do spokojnej jazdy. Jedyny mankament jaki czasem może dokuczać, to kiepski maksymalny skręt.
Komfort
5,0
Widoczność
Doskonała - duża powierzchnia szyb oraz duże lusterka sprawiają, że wszystko widać jak na dłoni.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu. Obsługa niemalże intuicyjna. Zastanawia mnie jedynie po co komu aż 3 tryby pracy tylnej wycieraczki? :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie funkcjonuje znakomicie - nawet przy bardzo niskich temperaturach wnętrze szybko się nagrzewa. Na temat klimy się nie wypowiadam, ponieważ mój egzemplarz akurat jej nie posiada :)Nie ma również problemu parujących szyb w czasie deszczu - wentylacja radzi sobie z tym problemem bardzo skutecznie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To jest to, czego oczekuje się od tego typu samochodów. Po wyjęciu tylnych kanap i rozłożeniu materaca o wymiarach standardowego łóżka, można się tam całkiem wygodnie wyspać w dwie osoby :)
3,0
Wyciszenie
Tu mogłoby być nieco lepiej. Zwłaszcza silnik mógłby być mniej słyszalny wewnątrz.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wzorem ekonomiczności Voyager napewno nie jest, ale przecież nie to jest priorytetem w tym samochodzie i każdy potencjalny nabywca powinien o tym pamiętać. Przy masie auta 1800 kg nie można bowiem oczekiwać, że będzie ono paliło 7 czy 8 litrów na \"setkę\" :)
4,0
Stosunek jakość/cena
Za stosunkowo niewielkie pieniądze możemy nabyć duży, ponadprzeciętnie wygodny i funkcjonalny samochód. Gdyby niektóre części i naprawy były troche tańsze, byłoby super.