Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Voyager II Minivan

Wiesław, 15 lat temu
Silnik 3.3 V6 150KM 110kW
Rok produkcji 1993
Przebieg: 280 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Chrysler Voyager II Minivan 3.3 V6 150KM 110kW 1990-1995 - Oceń swoje auto
4,54
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Bezapelacyjnie wysoki prawdziwie amerykański komfort jazdy
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Korozja
5,0
Całokształt
Jeżeli ktoś szuka WYGODNEGO, dużego, rodzinnego samochodu, a od czasu do czasu poprzebuje małą ciężarówkę za rozsądne pieniądze nie widzę innego samochodu i już zastanawiam się nad kupnem następnego modelu
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik elastyczny, cichy ponieważ przy spokojnej jeździe obroty wachają się między 1,5-2,5 tys. przy wyższych prędkościach (powyżej 160km/h) brakuje mocy, jednak to nie jest samochód wyścigowy, V-max w granicach 180-190 km/h
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia rewelacyjna, bardzo eleastycznie pracuje, jednakże trzeba pamiętać o terminach wymiany oleju i wlewać tylko najlepszy olej do skrzyni automatycznej
4,0
Układ jezdny
Samochód ma miękkie zawieszenie, dobrze spisuje się na naszych drogach, przy szybszej jeździ i gwałtownych manewrach zachowuje się jak \"wózek dziecięcy\"
Komfort
5,0
Widoczność
Z uwagi na gabaryty i pozycję za kierownicą widoczność jest tu doskonała, fotel kierowcy regulowany elektrycznie w kilku płaszczyznach więc można do woli ustawiać
4,0
Ergonomia
Bardzo ciekawie rozwiązane wnętrze, nie brak tu schowków, dużo miejsc na napoje, fotele można dowolnie przestawiać np 2+2+3 lub 2+3, używam samochodu zarówno w celach rodzinnych jak i do przewozu skuterów i nie ma problemu z uchwytami dla pasów, dla mnie największym minusem dla mnie jest brak zegara
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie bardzo dobre, w zimie samochód szybko się rozgrzewa, a w lecie klimatyzacja działa prawidłowo
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca ma tutaj doskonałe miejsce pracy z uwagi na elektrycznie regulowany, bardzo wygodny fotel i regulowaną kierownicę, z fotelem pasażera jest już gorzej bo nie ma regulacji przód-tył tylko regulacja oparcia
5,0
Wyciszenie
Przy normalnej spokojnej jeździe (poniżej 2,5 tys) we wnętrzu bardzo cicho, przy dynamiczniejszej jeździe normalny poziom hałasu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W moim przypadku (benzyna+LPG sekwencyjny) spalanie wynosi: - w mieście - ok 15L - w trasie - ok 11L - mieszane - ok 13L patrząc na dzisiejszą cenę gazu (ok 2zł) wysokolitrażowy silnik, i funkcjonalność jest to bardzo ekonomiczny samochód. Przez ponad 100tyś kilometrów tym samochodem wymieniłem tarcze hamulcowe wraz klockami komplet amortyzatorów
5,0
Stosunek jakość/cena
Cóż więcej pisać? Jak dla mnie autko rewelacja
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez 3 lata ekspolatacji nigdy mnie nie zawiódł, a jest w ciągłej ekspolatacji \"zarodkowej\" i nigdy nic się nie stało jeźdzać nawet z przyczepą kampingową i lawetą
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Od czasu zakupu(190tys) nie działa ABS i szczerze nie szukałem przyczyny, poza tym wszystko w najlepszym porządku, na samochodzie widać duże oznaki korozji zewnętrzej na bocznych dzwiach i lewym boku, jednak uwzględniając rocznik 1993 i przebieg prawie 300tys który samochód nie koroduje?

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.3 V6 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Chrysler Voyager II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Chrysler Voyager II Minivan