Silnik
: Dynamiczny i szybko uzyskujący 140km/h, oczywiście relatywnie do masy auta, i mocy.
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny i elastyczny, oczywiście relatywnie do tej klasy aut oraz rocznika. Zaskakująco szybko zbiera się do 140km/h. Udało mi się go rozpędzić do ok. 180km/h, ale po dłuższych mękach, ponieważ od 160km/h idzie mu to jak krew z nosa.
4,0
Skrzynia biegów
Kilka razy w zimę miała problem z wrzuceniem wyższego biegu, ale potem przeszło, później okazało się, że w tym czasie miałem przebicia w instalacji. Może to miało jakiś wpływ...
3,0
Układ jezdny
Bez rewelacji, jak to w wielu amerykańcach, na korzyść przemawia fakt, że to przecież nie jest auto sportowe.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra. Wprawny kierowca dość szybko powinien "poczuć" gabaryty tego auta.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Duża objętość auta a nawiewy jedynie z przodu w desce, więc mroźną zimą, szczególnie ci z tyłu, muszą uzbroić się w cierpliwość i wełniane skarpety.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Doskonała, szczególnie z przodu, gdzie brak konsoli zmiany biegów w podłodze sprawia, iż czujemy wyraźny komfort, wręcz psychiczny. Wszystkie siedzenia wygodne. Małym minusem może być brak regulacji siedzenia pasażera z przodu z wyjątkiem oparcia.
2,0
Wyciszenie
Głośno, szczególnie u mnie, ponieważ po lakierniku okazało się, że są "pewne" braki, do tego dochodził sportowy wydech.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zaznaczyłem "przeciętnie", lecz uważam, że jak na tę masę, opływowość, pojemność silnika i jego konstrukcję, to jest prawie dobrze.
4,0
Stosunek jakość/cena
Zapłaciłem za niego dużo więcej (z prywatnych względów ) niż był wart, jednak te auta są relatywnie niedrogie w stosunku do tego, co oferują.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.3 i 163KM 120kW
[l/100km]