Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Voyager II Minivan

kasa100@vp.pl, 15 lat temu
Silnik 3.3 i 163KM 120kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 258 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Chrysler Voyager II Minivan 3.3 i 163KM 120kW 1990-1995 - Oceń swoje auto
4,00
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : jest prosty i wytrzymały mało pali ,cichy i mocny .
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : skrzynia
Układ elektryczny : drobiazgi
Zawieszenie : jeśli używa się marnych podróbek -wtedy jest słabe
4,0
Całokształt
myśle, że auto niedoceniane na naszym rynku myśle,że ludzie boją sie amerykańskich aut a jeśli chodzi o ten model nie maja podstaw do tego.tylko trzeba dbać i zapobiegać awarią a nie czekac aż cos całkiem padnie .
Wrażenia
4,0
Silnik
kultura bez zarzutu , na gazie także nic nie faluje i jest bardzo cichy .A jak mu sie depnie to tez potrafi byc szybki. zerowe zużycie oleju.
3,0
Skrzynia biegów
skrzynia jest ok . jest wrażliwa na olej. Mysle ,że większośc usterek to wina właścicieli lub mechaników , którzy nie mając pojęcia o tych skrzyniach zabieraja sie za remonty lub obsługe.Sam miałem taki przypadek .
4,0
Układ jezdny
jest trwały z tyłu resory więc po tylu latach troszke siadł ale w niczym to nie przeszkadza .Z przodu klasyka ale wykonana z trwałych materiałów. Jak to na amerykanina przystaje na zakrętach lusterkami o asfalt idzie przyorać :-) ale wytracić z toru jazdy jest naprzwde ciężko.
Komfort
5,0
Widoczność
niemam zastrzeżeń bardzo dobra .
4,0
Ergonomia
no do radia np. żeby przyciszyć to trzeba podejść :-) ale dla mnie ergonomia jest oki.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
No tu musze powiedzieć ,że zimą musze sie ciepło ubrać ,słabo grzeje ale to raczej wina nagrzewnicy w moim aucie ,może jest przytkana ?
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
rewelacja fotel w pełni elektryczny niemiałem wygodniejszego położenia przed kierownicą jak w tym aucie. Poprostu ameryka.
5,0
Wyciszenie
nawet przy 180 km/h silnik cichutko tylko słychać wiatr opływający karoserie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na taki duży silnik i mase auta to jest rewelacyjnie średnio pali 13,5 L gazu. na trasie 100-120 km/h spala 12 L gazu a w mieście 15 L przy rozsądnej jeżdzie ale więcej jak 16 jeszcze mi nie spalił. Ceny części są tańsze niz do mondeo które miałem wcześniej a dostępność bardzo dobra .
4,0
Stosunek jakość/cena
cena zakupu jak na tak komfortowe auto jest naprawde niska . A auto naprawde wcale nie jest bardziej awaryjne niz europejskie czy japońskie a części dostępna i tanie .
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
parę drobiazgów np. żarówka deski,tłoczek hamulca zatarty ,zacinające się otwieranie elek. tylnych szyb, takie pierdoły .
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
raz skrzynia ale kupiłem go takiego naprawa 800zł. (sam naprawiałem ) serwis 3000zł. Pompa wody -130 zł. rolka napinacza paska wielorowkowego -200zł. Te awarie unieruchomiły mi auto ale to zaniedbanie poprzedniego właściciela, jakby mógł to by paliwa nie lał i szyb nie mył.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.3 i 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
12,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Chrysler Voyager II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Chrysler Voyager II Minivan