nie jest tod bardzo mocny silnik, ale jest elastyczny, nisko obrotowy co bardzo cenie. 130km/h a obroty ok 2,5tys
5,0
Skrzynia biegów
niestety przy tym przebiegu sprzęgłu ślizga
5,0
Układ jezdny
wytrzymałe i komfortowe, nie lubi przeładowania 800-900kg zamiast foteli to jest dla niego przesada
Komfort
4,0
Widoczność
jeżeli są ciemne szyby to trzeba nauczyć się cofać wg lusterek
4,0
Ergonomia
Na gazie w trasie 10,5 - 11l/100km, po mieści lub z dużą przyczepą 12 - 12,5l/100km (LPG)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
gdy w układzie jest parownik to ogrzewanie nie jest rewelacyjne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
fotele kto w nich siedział to wie jaka to przejemność. Nawet po długiej trasie nie trzeba się "uczyć chodzić"
5,0
Wyciszenie
jeszcze rtaz podkreślam że wyciszenie to zasługa niskoobrotowego silnika
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Potrafi bardzo dużo wybaczyć. Nie dbałem o niego. zrobiłem 400tys km (+100tys miał jak go kupiłem) większość na LPG (ma już drugi parownik, zkończyła się homologacja na butlę) Butla do gazu tylko pod podłogę w miejsca koła zapasowgo !!!!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz robiłem głowice. Moja wina bo nie widziałem że w parownikach trzeba wymieniać membrany. Zamarzał mi kilka razy parownik.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 i 99KM 73kW
[l/100km]