Karoseria
: praktycznie zero korozji a przecież to już 14 lat...
4,0
Całokształt
duży typowy amerykanin,full miejsca,i całe wyposażenie,za takie pieniądze europejczyki poprostu się chowają,komfortowe zawieszenie,dynamiczny...i często przyciągający uwagę(no cóż,trzeba się przyzwyczaić).
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik niesłyszalny na wolnych obrotach(no, czasem słychać trochę wentylator kiedy się załączy),wyprzedzanie...czysta przyjemność,zrywa się od samego dołu wciskając w fotel,a brzmienie podczas przyspieszania...bezcenne.
4,0
Skrzynia biegów
płynna zmiana biegów praktycznie nie wyczuwalna,aczkolwiek przy dłuższej miejskiej jeżdzie może lekko szarpnąć z 2 na 1
4,0
Układ jezdny
bardzo stabilny,pomimo(przyjemnego) kołysania,dobrze trzyma się drogi przy dużych prędkościach
Komfort
4,0
Widoczność
długi przód auta może czasami sprawiać problem,trzeba uważać żeby się nie wychylić zbytnio do przodu aby zobaczyć czy nie nadjeżdża ktoś z prawej czy lewej strony,poza tym ok.
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez problemu,szybko grzeje,utrzymuje stałą temperaturę,długo trzyma ciepło,klima świetnie chłodzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak w europejskich luksusowych autach a przecież to tylko amerykański standard,
4,0
Wyciszenie
przy spokojnej jeżdzie cichutko,przy szybszej jeżdzie zaczyna szumieć wiatr...i tylko wiatr.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy lpg w moim przypadku(miasto)100pln=300km jak na 3,5l.pod maską,rewelacja.
Wymiana rozrządu przy tym silniku może trochę szarpnąć za kieszeń,reszta przeciętnie nie za drogo nie za tanio.
5,0
Stosunek jakość/cena
5/5
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
simering,końcówki drążków, i spokój jak narazie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
i żeby tak dalej.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 TSi 211KM 155kW
[l/100km]