Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Town & Country IV

Bartek, 7 lat temu
Silnik 3.8 i V6 215KM 158kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 252 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Chrysler Town & Country IV 3.8 i V6 215KM 158kW 2001-2007 - Oceń swoje auto
3,46
16% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ elektryczny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
Zawieszenie
Inne
4,0
Całokształt
po 4,5 latach użytkowania powiem tak - walory użyteczne super, usterkowość - zarówno drobne rzeczy, jak i poważne - masakra, w ciągu 4,5 lat zrobiłem ok 100 tys. w mieście i trasach (Europa i Polska) auto sprzedałem, bo nie miałem już siły z nim walczyć, ale poważnie rozważyłbym ponowny zakup pod warunkiem trafienia zdrowego (szczególnie pod względem blachy) egzemplarza, dokładnie z takim silnikiem i instalacją lpg
Wrażenia
4,0
Silnik
niby nie do zajeżdżenia, bo rozrząd na łańcuchu, ale cały czas były jakieś problemy, a auto wcale nie miało kosmicznego przebiegu (sprawdzone 150 kkm w momencie zakupu), czyli w przeciągu 4 lat wymieniłem: chłodnicę, pompę wody 2 razy, świece + przewody 3 razy, z sondą lambda generującą check engine nie poradziłem sobie, zużycie oleju 1 litr na 5kkm, auto sprzedałem z podejrzeniem uszkodzonej uszczelki pod głowicą i/lub wypaleniem gniazd zaworowych
3,0
Skrzynia biegów
stara konstrukcja amerykańska, 4 biegi, zaleta - działa i się nie popsuła, wada - finezji w niej tyle, co w posłance Pawłowicz, gdyby silnik nie miał 200 koni, to autem nie dałoby się jeździć.
2,0
Układ jezdny
o tu jest kiepsko, do przodu jedzie, o to żeby zakręcić trzeba prosić specjalnym pismem, w zakrętach wychyla się tak, że nie kierowca nie czuje się komfortowo, układ kierowniczy bardzo mało dokładny, zawieszenie raczej miękkie niż twarde, usterkowość - masakra, w ciągu 4 lat wymiany: amortyzatorów (przód i tył), poduszek amortyzatorów (2 razy), regeneracja układu kierowniczego, tuleje wahaczy i standardowe elementy zawieszenia do wymiany co 6 miesięcy, klocki i tarcze co najmniej raz w roku, tył trochę rzadziej
Komfort
3,0
Widoczność
do przodu ok, do tyłu słabo - to wina długości auta, lusterka zewnętrzne super
4,0
Ergonomia
proste auto z prostymi rozwiązaniami, najtrudniejsze dla mnie było opanowanie 1 dźwigienki do wszystkiego tj, kierunkowskazów, wycieraczek itd.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
u mnie działało super, wpływ miał fakt, że auto duże i de facto 2 obiegi grania i klimy - rewelacja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
rozpusta, polecam wersję stow and go - fotele chowane w podłogę, pozwalają w chwilę zrobić z autobusu 7 osobowego busa (na podłogę wchodzi regularny regips), a chwilę później w drugą stronę
3,0
Wyciszenie
słychać wszystko
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
gdyby nie LPG byłoby kiepsko, tak jest średnio
4,0
Stosunek jakość/cena
z jednej strony tanio kupiłem, wyposażenie super - jeździłem 4 lata z drugiej - w warsztatach zostawiłem równowartość takiego drugiego (o ile nie więcej)
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mega dużo upierdliwych drobnych rzeczy, jakaś zerwana linka, urwany zaczep, itd + to co opisałem wyżej wysoko oceniam żarówki: przez 4 lata spaliła mi się 1 szt. wewnątrz, pozostałe były te, z którymi auto kupiłem
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
u mnie niestety dużo, pomimo małego przebiegu, szczegóły powyżej głównie zawieszenia, ale są i inne kwiatki, blacha beznadziejna: auto z końca 2004, a rdzewiało wszystko, na koniec lewarek wbił mi się w próg (to m.in było przyczyną sprzedaży)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.8 i V6 215KM 158kW [l/100km]

Średnie zużycie
17,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
17,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
23,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
13,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Chrysler Town & Country IV 3.8 i V6 215KM 158kW
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
21,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Chrysler Town & Country IV