Karoseria
: JEST DUŻY + DUZY MOCNY SILNIK PRZY RELATYWNIE TANICH KOSZTACH EKSPLOATACJI
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
OGÓLNIE BDB NIE MA SIĘ CO CZEPIAĆ
Wrażenia
5,0
Silnik
JEST OK JAK NA TAKA MASĘ POJAZDU TO NAWET POTRAFI SIĘ "ZWINĄĆ"
4,0
Skrzynia biegów
PŁYNNIE JEST OK - jeden minus przy gwałtownym przyspieszniu zrzuca o dw biegi :( katorga dla skrzyni :(
4,0
Układ jezdny
DBASZ MASZ :)
Komfort
4,0
Widoczność
PRZY COFANIU DO TYŁU TRAGICZNIE JEDNYM DOBRYM ROZWIĄZANIEM JEST KAMERA COFANIA
5,0
Ergonomia
JAK NAJBARDZIEJ SI
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3 strefowa OK tylny wentylator głośny :(
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
KARETA :)
4,0
Wyciszenie
NIE JEST TO SKLASS ale.... może być
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
IMPORT Z USA OK !!!
CZĘŚCI DOSTEPNE I TANIE JAK COŚ JEST DROGIE POCZEKAJ KUP W USA PRZECIĘTNIE O 50 - 60 % TANIEJ (przesyłka lotnicza około 10 dni koszt 150 pln w zależności od masy morska 20 -30 znacznie taniej)
MINUS ZA WYSOKIE KOSZTY PRZESTROJENIA AUDIO - PROBLEMY I DROGA NAPRAWA (wymiana) zmieniarek CD - DVD
5,0
Stosunek jakość/cena
IMPORT Z USA
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ZMIENIARKA DVD - POTEM CD TRAGEDIA !!! PISZCZENIE SIEDZEŃ - TRZESZCZĄCE PLASTIKI - ŁĄCZNIKI STABILIZATORA (NORMALNE NA POLSKICH DROGACH) SUGERUJE WYMIANE NA ZAMIENNIK Z METALOWĄ MISKĄ (oryginalny ma plastikową)
GÓRNE MOCOWANIA AMORTYZATORÓW PRZÓD
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIEZAWIÓDŁ
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.8 i V6 215KM 158kW
[l/100km]