Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Town & Country IV

Mariusz, 16 lat temu
Silnik 3.8 i V6 215KM 158kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 21 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chrysler Town & Country IV 3.8 i V6 215KM 158kW 2001-2007 - Oceń swoje auto
4,85
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Przy takiej wielkości, ilości osprzętu, dostęp do wszystkiego jest rewelacyjny.
5,0
Całokształt
Rewelacyjny, bezpieczny, mocny, oferujący komfortową i pewną jazdę. Nie wiem dlaczego w opcjach na górze nie było modelu 2008 czyli nastepnej generacji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rasowe brzmienie V6, równo i zdecydowanie wkręca się na obroty. Ma zabezpieczenie uniemożliwiające wejście powyżej 3000 rpm na postoju. Bardzo szybko się nagrzewa co ma znaczenie przy LPG - wczesne przejście na gaz. Poprawiony dostęp do szóstej świecy, której mechanicy nie wymieniali a potem klops. Fabryka daje dożywotnią gwarancję na motor (łańcuch i zawory praktycznie bezobsługowe)
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów pozwala na jazdę bez szarpnięć przy zmianie a redukcja o 2 w dół przy wyprzedzaniu nie stresuje czy się zdąży. Około 200 tys. km do wymiany oleju, duża chłodnica daje nadzieję na długożywotność. Możliwe ręczne wrzucanie biegów.
5,0
Układ jezdny
Trochę buja przy gwałtowniejszych manewrach, hamulce bdb - 4 tarcze , asystent, ESP, zawieszenie extra - nierówności praktycznie nie słychać i nie czuć, ABS nie tłucze w stopę tylko delikatnie masuje.
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka nie dają stuprocentowej pewności czy nie ma nic z boku, trzeba czasmi odwrócić głowę. Przez szyby OK. Do tyłu wskazana jest kamerka lub co najmniej czujniki.
5,0
Ergonomia
Wzsystko pod ręką, może trochę daleko dzwignia biegów ale nie używa się jej za czesto. Pokrętła i przyciski czytelne, na swoim miejscu. Radio w kierownicy lecz niestety od spodu (nie wszyscy wiedzą o tym). Fotel kierowcy i pedały są tak regulowane, że kierowcy od 150-220 cm i 50-150 kg będą mieli wygodnie. Boczne drzwi i klapa otwierane elektrycznie na pilota - niesamowiata wygoda. Diodowe oświetlenie wnętrza daje niesamowity efekt. Dodatkowo podświetlany na zielono tunel sufitowy koi wzrok nocą. Telefon przez radio.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po 30 sekundach od uruchomienia było już czuć ciepłe powietrze (a może ma elektryczne dogrzewanie?).Klimatyzacja bardzo wydajna i natychmiastowe chłodzenie. Ciepło i zimno oddzielnie kierowca , pasażer i tył.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak po wejściu z kawalerki do M-4 . Moja 5 osobowa rodzina ma aż nadto miejsca. Koniec kłótni "posuń się, nie przeszkadzaj, nie rozpychaj"- po prostu każdy ma swoje oddzielne siedzenie. Wreszczie w czasie jazdy można wyciagnąć nogi. Bagażnik w podłodze mieści dużo przestrzeni a jak potrzeba to fotele. Po ich złożeniu mamy prawie TIR-a.
5,0
Wyciszenie
Podwójne uszczelki w drzwiach, masywna karoseria powodują, że do środka dociera mało hałasu z zewnątrz. Sprzęt muzyczny jest tak zestrojony, że można powiedzieć "jeżdżąca sala koncertowa".
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Za komfort trzeba niestety zapłacić. Mam zamiar przerobić go na gaz bo ten silnik jest do tego stworzony. Może będzie taniej. Wg komputera na trasie (tempomat) 10,7l , w mieście ok.17l .
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupione w USA , cena 1/3 tego co w Polsce. W kraju nie byłoby stać mnie na taki wóz.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Odpukać, nic się nie psuje, nie odpada. Wszystko sprawia wrażenie solidnie zrobionego.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak i oby tak dalej.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.8 i V6 215KM 158kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Chrysler Town & Country IV – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Chrysler Town & Country IV