Zawieszenie
: delikatne zawieszenie przednie - łączniki i sworznie
Układ hamulcowy
: słabe hamulce - szczególnie pamiętać o tym w górach
4,0
Całokształt
Wypas. Tanie w utrzymaniu i tanie w zakupie. Wygodne komfortowe palące tyle co VW T4..
Wrażenia
5,0
Silnik
Najlepsza jednostka produkowana do tej pory - mało awaryjna i w miarę oszczędna
3,0
Skrzynia biegów
Słaba strona samochodu ale!!! najczęstszą przyczyną awarii skrzyni jest zła obsługa - to jest dzieciowóz a nie samochód rajdowy - więc trzeba dać sobie na wstrzymanie z wyścigami oraz dużymi prędkościami
4,0
Układ jezdny
nie ma się do czego przyczepić
Komfort
5,0
Widoczność
Jak w papamobile - okna dookoła
4,0
Ergonomia
ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trzeba szukać z nawiewami na tylną część - przydaje się szczególnie latem. Każdy pasażer ma kratkę z zimnym nawiewem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dużo i wygodnie. Fotele lotnicze....
4,0
Wyciszenie
Dobra jakość sprzetu grającego połączona z dobrym wyciszeniem seryjnym = fajna sprawa
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części tanie: www.jlmotors.net tankowanie trochę boli jak jeździ się samemu - ale na podróże wakacyjne jest idealny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Już chyba wcześniej napisałem wszystko - rewelacja
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ogólnie jest ok - tak jak pisałem wcześniej delikatne zawieszenie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poważne usterki wynikają albo ze złego traktowania albo z zużycia... Maxymalny koszt naprawy takiego wozu to 4000zł na dzień dzisiejszy czyli prawie 2012rok Trzeba pamiętać o słabych hamulcach w tych wozikach - niestety
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.8 V6 180KM 132kW
[l/100km]