Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Town & Country III

Tomek rrtzales@ar.krakow.pl, 17 lat temu
Silnik 3.8 V6 166KM 122kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 60 tys. km
Chrysler Town & Country III 3.8 V6 166KM 122kW 1995-2001 - Oceń swoje auto
4,54
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Najważniejsze, że cała rodzina jest zadowolona z tego auta. Każdy ma swoje miejce i jest mu wygodnie w czasie krótkich i długich rodzinnych wyjazdów. Często zabieramy jeszcze kogoś ze sobą i nawet w 8 osób można wygodnie podróżować (do pierwszego policjanta). Bardzo lubię to auto prowadzić, sprawia mi to wielka frajdę i z niechęcia wysiadam z niego. Jeżdziłem do tej pory Fordem Galaxy, Espacem i Straym Voyagerem (krótkim i dieslem- silnik tragedia), ale ten mi najbardzej pasuje. Według mnie te europejskie vany są po prostu za ciasne jak 6-7osób. Jestem w średnim wieku i przedkładam komfort jazdy nad osiągi i dlatego jestem zachwycony komfortem mojego chryslerka. Mimo, że niedługo przekroczy 10 lat jeszcz troche nim pojeżdżę bo dopiero 60000 mil. Mogę nim przejechać kilkaset kilometrów po czym nie szumi mi w uszach, nie mam drgawek jak po dieslowskiej wersji ( chociaż kiedyś byłem fanem diesli) i po całodziennej jeździe mogę zasnąć w spokoju, bez odczucia że wciąż prowadzę auto. Do tej pory żadne z moich 6 aut, którymi ciągnąłem przyczepę kampingową (1000kg) nie prowadziło się tak dobrze zarówno po płaskim terenie jak i na krętych górskich drogach, z witrem i pod wiatr. I z tego powodu to auto urasta w moich oczach. Nie czuje że ciągnie przyczepę. Spalanie z przyczepą 13,5-14,5 (takie uzyskałem) nie przekraczjąc 90km/h. Części zamienne są w podobnych cenach jak do większości aut. Pod warunkiem, że do autoryzowanego serwisu idziemu na końcu. Chociaż i oni w ostatnich latach obniżyli część cen. Dzisiaj jest już wiele możliwości kupienia nowych nie kradzinych częci za przyzwoitą cenę, a najlepiej (najtaniej) jest mieć rodzinę lub przyjaciela w USA. Pozdrawiam i życzę szerokiej drogi, a może szerszych i dłuższych parkingów dla grand voyagerów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dla mnie bardzo dobrze, ale ja nie jestem rajdowcem,
5,0
Skrzynia biegów
bez problemów, ale innym nawala, uwaga na parkowanie przy pochyłościach. Najpierw N - neutral potem ręczny, poóścic nożny chamulec i na koniec P parking. Tak mnie poinstruował mechanik i powinno to wydłuzyć zywotnośc skrzyni???
4,0
Układ jezdny
Wykańczają go polskie drogi. Za granicą 5.
Komfort
4,0
Widoczność
małe problemy nocą przy cofaniu, bo szyby są przyciemniane. Mogły by być lampy trochę lepsze, ale może to wina moich bo mam amerykańskie. Przez te lampy 4pkt.
5,0
Ergonomia
Mnie odpowiada
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń i latem i zimą. Klima również.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Podobno więcej miejsca jest w SUBURBONIE. Dla naszej 6 osobowej rodziny i dużego psa nie ma lepszej alternatywy w Polsce. Zimą potrzebuje jeszcze box na dach bo sprzetu narciarkiego jest sporo.
5,0
Wyciszenie
cicho, cichutko, zawsze moge posluchać super radia
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali tyle ile powinien. Srednio; po mieście -13-14, trasa -9,5-10 (zdazylo mi się 7,8 nie przekraczając 120m/h). Najczęściej śrdnie spalanie wychodzi mi 11,5.
5,0
Stosunek jakość/cena
pod warunkiem, że kupimy nie w salonie. Ja kupiłe używany z USA z pierwszej ręki z udokumentowanym przebiegiem. Za te pieniądze, nic lepszego nie znalazłem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
małe pierdołki nie psują sie jak na razie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ten typ tak ma, to nie jest Bentley ani Rolce-Roys. Wymieniłem amortyzatory tył -drogie ale za 40% polskiej ceny sprowadziłem z USA. Przykładowo w serwisie CHryslera 1800zl/sztuka ja dałem 210$ USA/sztyke. Tak drogie tylko występują w niektórych modelach. Standardowe sa w takich samych cenach ja do większości aut.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler Town & Country III