dbać i zmieniać olej najlepiej co 10 tyś km, wrażenie lekkiej "mułowatości" przy przyspieszaniu na 4 biegu
5,0
Skrzynia biegów
w ręcznej ciche przełożenia, podłokietnik czyni zmianę biegów jeszcze przyjemniejszą
5,0
Układ jezdny
szeroki rozstaw osi (plus odniżona bryła nadwozia) wpływa na komfort jazdy przy zakrętach
Komfort
3,0
Widoczność
- bezproblemowo przód i boki,
- ograniczona widoczność z tyłu, polecam czujniki parkowania
5,0
Ergonomia
łatwy i wygodny dostęp do paneli, chociaż przycisk świateł mogłby zostać zamontowany na panelu a nie na kolumnie kierownicy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w końcu to amerykański samochód, szybka praca nagrzewnicy i klimatyzacji; jeżeli klimatyzacja działa poprawnie - nie grzebcie w niej!!!, polecam jedynie co trzy lata odgrzybić ją
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wygodne profilowane folete dla kierowcy (regulacja wysokości), na tylnej kanapie wystarczająca ilość miejsca dla 3-ech osób
5,0
Wyciszenie
po prostu nieźle, bardziej słychać pracę silnika niż odgłosy dochodzące z zewnątrz
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w trasie do 9 litrów (benzyna/gaz), w mieście do 13 litrów (benzyba/gaz); w autoryzowanych salonach wysokie ceny; polecam zamienniki SACHS - komplet sprzęgło (tarcza, łożysko i docisk) ok. 450 PLN, komplet amortyzatorów przód-tył ok 1200 PLN
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tradycyjnie:
- śniedziejące szybko kable zapłonowe (stosować tylko oryginały),
- czujniki abs przód (przegrzewające się)
- czujnik ciśnienia oleju
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tradycyjnie:
- pompa paliwa (nie dopuszczać do całkowitego opróżnienia zbiornika !!!)
- pierścień ABS (do nabycia tylko nowy w komplecie z półosią za ok 2500 PLN w salonie lub szukać samego używanego 150 - 300 PLN - wearto wymienić od razuu czujniki ABS.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 LE 131KM 96kW
[l/100km]