Samochód Szerokiej Równej Amerykańskiej drogi a nie sprawny mieszczuch
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik Ciuchutki i pracuje równo drażni tylko blokada na 5 biegu kręci sie do 4 tys.:( w trasie jednak przeszkadza
5,0
Skrzynia biegów
biego wchodzą płynnie nic nie chaczą
5,0
Układ jezdny
dobrze wybiera nie równości a i nieźle trzyma się drogi zawieszenie jest dobrym kompromisem pomiedzy komfortem a bezpieczenstwem w zakretach
Komfort
5,0
Widoczność
Samochód trzeba wyczuć i tyle na ciasnych parkingach na początku bywały kłopoty
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką 1 raz wsiadłem i nie miałem problemów ze znalezieniem czegokolwiek
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5 sekund i szyby natychmiast odparowują. Klimatyzacja bardzo wydajna lecz brakuje regulacji siły nawiewu klimatyzacji
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest duzo z tyłu schodzący dach ala Coupe moze przeszkadzać wysokim osobą lecz na brak miejsca naprawde nie można narzekać zwłaszcza jeśli chodzi o nogi
5,0
Wyciszenie
do 3,5 tysiąca jedynie pęd powietrza słychać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na benzynie spalał 10- 11 w cyklu mieszanym ze wskazaniem na miasto po założeniu sekwencyjnego LPG pali tyle samo a więc koszty są połowe mniejsze
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 9 tysiecy nie widziałem lepszej oferty z przebiegiem 100 000 km i 2000 rokiem produkcji. Zakupu nie żałuje jeździłem passatami, 5-tkami, 100 i za tę cene można kupić stare auto a komfort nie porównywalny w żadnym calu
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zbita lampa przeciwgielna z tyłu nie do dostania właściwie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
z krótkotrwałego użytkowania nic poważniejszego sie nei popsuło
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 LE 131KM 96kW
[l/100km]