Karoseria
: Plastikowe zderzaki o dużej wytrzymałości, spokojnie przetrzymają większość waszych błędów przy parkowaniu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Pompa wspomagania piszczy
5,0
Całokształt
Auto jest bardzo fajne! Za tę cenę nie dostaniesz lepszego kabrioletu! Auto ma swoje lata, a do dzisiaj się za nim oglądają! Ceny części przystępne, naprawy nie są drogie dopóki nie cudujesz i nie jeździsz po serwisach, spalanie przy normalnej jeździe też nie jest tragiczne.
Auto jak na swoje lata ma urok, i będzie go jeszcze długo miało!
Jedyny problem jest z parkowaniem, bo samochód ma prawie 5 metrów długości, ale trochę wprawy załatwia ten problem.
Mam nadzieje, że moja recenzja zachęci Was do kupna tego auta, gwarantuję Ci że obok drugiego takiego samego nie zaparkujesz!
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje bardzo dobrze, od zakupu nie było nic robione, jestem z niego zadowolony.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia chodzi bardzo fajnie, jak do tej pory zero problemów!
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność mogła by być lepsza, ale nie ma tragedii.
4,0
Ergonomia
Auto jest ergonomiczne, wszystko jest pod ręką, tak jak ma być.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie to poezja w tym aucie! Nagrzewanie ociepla auto momentalnie, a w lecie można spuścić dach lub załączyć klimatyzację.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W aucie jest kupa miejsca! Zero ciasnoty, wylegiwanie się podczas dalekich podróży gwarantowane! :)
3,0
Wyciszenie
Cabrio to cabrio, przy jeździe ponad 120 ciężko mówić o jakimkolwiek wyciszeniu, nawet przy zamkniętym dachu. Jednak przy niższych prędkościach auto pracuje w miarę cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zaskakują mnie ceny które ludzie piszą tu w opiniach!
Jest taka strona zwana allegro, i kupisz tam wszystko do tego auta o wiele taniej! Spalanie jak na amerykańca całkiem przyzwoite nawet przy ciężkiej nodze, naprawy nie są drogie, tak długo jak się nie bawisz w ASO (Kto przy zdrowych zmysłach naprawia dzisiaj auto w aso...)
Do przyszłych kupców cabrio: Patrzcie na dach, czy się chowa w miare przyzwoicie, na zaczepy, na pokrycie. Większość modeli ma stare dachy które po paru latach są do wymiany, więc przy oględzinach auta poświęćcie na to chwilę. Koszt nowego dachu zaczyna się od 1400 - samo poszycie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ciężko za te pieniądze kupić ładniejsze auto.
Większy upierdliwcy doczepią się do jakości niektórych materiałów w kokpicie, ale czy to ma tak wielkie znaczenie? Przyjemność z jazdy jest oraz sam wygląd auta zrekompensują nam wszelkie straty!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic z mniejszych rzeczy mi się jak do tej pory nie zepsuło, a jeżdżę już chwilę tym autem. Raczej drobnostki się nie psują.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Szyby w drzwiach w wersji cabrio mogą się rysować. W drzwiach są takie elementy dociskające które korodują, i przez korozję szyba jest rysowana.
Półka akumulatora pod lewym nadkolem potrafi skorodować.
Czasami może polecieć pompa wspomagania.
Cabrio: W starych dachach mogą się robić pęknięcia.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 LE 131KM 96kW
[l/100km]