Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Stratus I Cabrio

rambo, 15 lat temu
Silnik 2.0 LE 131KM 96kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 158 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Chrysler Stratus I Cabrio 2.0 LE 131KM 96kW 1996-2000 - Oceń swoje auto
4,85
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : super sie prowadzi naprawde wspaniale
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : jak w/w - żarówki
5,0
Całokształt
wyglad, prowadzenie, ekonomicznosc, zazdrosny wzrok przechodniow :))))))
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik swietny bo i malo pali gazu i jest wystarczajaco mocny zeby auto rozbujac do 200km/h kiedy brakuje mocy - redukcja do 3 biegu, gaz do dechy i nas nie ma
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia dobrze zestrojona. czasem problem z jedynka albo wstecznym ale to w bardzo wielu innych autach tez jest spotykane przelozenia dosc dlugie gdyby je skrocic to by stratusik lepiej szedl ale do spokojnego cruisingu wystarczy
5,0
Układ jezdny
idealny. trzyma sie jezdni po prostu wysmienicie na zakretach nie przechyla auta z winy opon (16\")czuje sie wieksze dziury
Komfort
5,0
Widoczność
z otwartym dachem idealna z zamknietym do tylu nie wszystko widac ale idzie sie przyzwyczaic dosc szybko
5,0
Ergonomia
wszystkie najczesciej uzywane przelaczniki pod reka przyjemny jest sciemniacz podswietlenia zegarow ktory umieszczono w dzwigni kierunkow bo mozna w kazdej chwili wygodnie sciemnic lub rozjasnic kokpit
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobrze naprawde kilka km ostatniej zimy przy -20 stopniach i w aucie chulal cieply wiatr w lecie nie trzeba komentowac chyba ale jesli jest za goraco z otwartym dachem zamykamy wlaczamy klime i mamy 20st w srodku
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie znajdziecie drugiego takiego cabrio zeby spokojnie mogly jechac 4 osoby (na tyle jest auto zarejestrowane) i mogly wiezc kazda z nich po torbie w bagazniku
5,0
Wyciszenie
najcichsze cabrio na rynku - bez porownania z innymi (nei mowie o cc)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zaskoczony jestem naprawde bo auto nie spala wiecej niz 10-11 litrow gazu przy mojej ciezkiej nodze a jezdze trasy ze srednia predkoscia 140-150km/h gdyby jezdzic wolniej to spokojnie mozna by bylo pewnie zejsc do 9 litrow wiem bo jak kupilem zanim wyczulem jezdzilem wolniej i tak bylo ;) w trasie przy 90-100km/h zejscie do 8 litrow bylo by realne ale kto by chcial tak jezdzic takim autem :) przy obecnych cenach gazu to taniocha cen przegladow nie znam bo serwisuje w aso toyoty :) ceny czesci przystepne!!!!!!!!!!!! mozna dostac praktycznie kazda czesc wiele sklepow internetowych i sprzedawcow prywatnych na allegro
5,0
Stosunek jakość/cena
jedno z najrzadziej spotykanych autek budzi zainteresowanie wyglada na 2-3 razy drozsze
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez 2 lata: - zarowka mijania - nie zawsze wlaczalo podswietlenie wnetrza - naprawa - 20zl
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przez 2 lata: cewka zaplonowa (koszt nowej 250zl)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 LE 131KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler Stratus I Cabrio