Zawieszenie
: Na naszych drogach bez napraw tyle czasu? Rewelacja!
5,0
Całokształt
Od 12 lat jeżdżę amerykanami ( Voyagery, 300m, Durango, T&C, Fiero) teraz Sebring. Raz skusiłem się na Jaguara X-type ( diesel)- raz i wystarczy. Nietuzinkowy wygląd, dobre osiągi, ogromna wygoda, bezawaryjność to Sebring.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 2,7. Niska masa auta i trochę mocy (192KM) wystarczają na przyzwoity ciąg. Przy małych prędkościach silnika nie słychać, po 130 km/h tylko szum powietrza. Często zmieniam auta, ale z tym trochę pobędę.
4,0
Skrzynia biegów
Automat. Innego bym nie kupił. Biegi zmienia płynnie, tylko trochę ich mało (4), mogło by być 6. Generalnie i tak jest świetnie.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie na nasze drogi. Świetnie wybiera dziury, dosłownie płynie. Po przebiegu 50 tys. mil jeszcze wszystko oryginalne.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód dobrze, tył wspomaga czujnik cofania.
4,0
Ergonomia
Jest dobrze. To amerykanin - za dużo przełączników to nie ma. Ma to też plusy, włączam wszystko intuicyjnie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Świetne ogrzewanie, cudowne chłodzenie i super wentylacja. AMERYKA!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy przeciętnym wzroście jest extra i z przodu i z tyłu. Fotel kierowcy elektryczny, można podnieść, można opuścić.
5,0
Wyciszenie
Cisza. Jak komuś jest głośno w tej wersji Sebringa, niech kupi bezwypadkowy, nie składany z dwóch aut i przystanku.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Głównie jeżdżę w mieście. Spalanie 10-14 l/100km. Trasa 8-10 l/100km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za 30 tys. PLN można pojeździć fajnym autem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód 5 lat, przebieg 50 tys mil. Jeżdżę bezawaryjnie. Wymieniam filtry i oleje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 192KM 141kW
[l/100km]