Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Sebring III Sedan

Piotr, 6 lat temu
Silnik 2.0i 16V 156KM 115kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 98 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Chrysler Sebring III Sedan 2.0i 16V 156KM 115kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,64
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Auto płynie. (Dla mnie jest to duża zaleta, u niektórych zbyt płynna jazda bez odczucia "dziurawych dróg" może spowodować chorobę lokomocyjną)
5,0
Całokształt
Posiadam Chrysler'a Sebring III Sedan w wersji Limited. Muszę przyznać, że na początku sceptycznie podchodziłem do tego samochodu zważywszy na podejrzanie dobrą cenę aut na rynku wtórnym. Jest to mój pierwszy Chrysler i od razu się w nim zakochałem. Auto zdecydowanie zbudowane jest w celu tzw. 'cruisingu' a nie szaleńczej jazdy po ostrych zakrętach. Miałem okazję testować inne podobne auta (Ford Mondeo MK4, Skoda Superb III) i muszę powiedzieć, że Sebring wypada na ich tle znakomicie. Spalanie na bardzo przyzwoitym poziomie średnio 9L/100KM przy normalnej jeździe (silnik 2.0 156KM benzyna), klimatyzacja automatyczna bez zarzutu no i świetny aczkolwiek nie doceniony na europejskim rynku zestaw audio BOSTON PREMIUM, który w moim odczuciu jest o klasę lepszy od słynnego BOSE. Do wad zalicza się na pewno dość duża grubość słupków przedniej szyby oraz to że znalezienie europejskiej wersji tego auta z czujnikami cofania jest bardzo trudne (istnieje możliwość instalacji takich czujników na własną rękę lub w wyspecjalizowanym serwisie), a z racji tego, że auto jest dosyć duże warto zaopatrzyć się w takie rozwiązanie lub nawet kamerkę cofania by uniknąć 'przycierek' parkingowych. Podsumowując: Dla osób szukających auta na co-dzień jak i w dłuższą trasę - SZCZERZE POLECAM!
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Manualna 5-biegowa, należy dociskać mocno sprzęgło gdyż w innym wypadku zdarza się, że pierwszy bieg 'wyskakuje'.
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Brak oznak rdzy w aucie z 2007r.
Komfort
3,0
Widoczność
Dość szerokie słupki przedniej szyby.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Porównywalna do sedanów z auto-segmentu E.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy zakupie wersji europejskiej części nie straszą ceną.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy takim aucie należy pamiętać przede wszystkim o regularnej kontroli układu hamulcowego. Klocki nawet renomowanych producentów potrafią zużywać się dość szybko.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0i 16V 156KM 115kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler Sebring III Sedan