Karoseria
: Mój poprzedni kabriolet miał ręczne składanie i rozkładanie dachu - dlatego doceniam elektryczne, wygodne składanie i zwłaszcza rozkładanie, po naciśnięciu guzika
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: elektryka - światła głupieją co jakiś czas, uszkodzenie ukłądu chłodzenia
4,0
Całokształt
Kabriolet z elektrycznie składanym twardym dachem - bardzo praktyczny, do używania cały rok, ze świetnym dieslem od Passata
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elastyczny i oszczędny - 7 l paliwa przy spokojnej jeździe nie jest problemem
5,0
Skrzynia biegów
6 biegowa mechaniczna, bardzo przyjemna w obsłudze i dobrze zestopniowana
4,0
Układ jezdny
Nadsterowny, miękkie zawieszenie, Bardzo pewny w prowadzeniu na prostej, nawet przy dużych prędkościach, pomimo zaawansowanego wieku. Duzy prześwit
5,0
Karoseria
Super praktyczne 4 miejscowe kabrio ze składanym twardym dachem. Całkiem spory bagażnik, nawet gdy dach jest w bagażniku
Komfort
5,0
Widoczność
Typowo amerykański, miękki
4,0
Ergonomia
Jak na 2+2 to sporo miejsca na nogi z tyłu, tylko mało na głowę. Z przodu - świetnie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimę czuć nawet przy otwartym dachu, przy upałach powyzej 30 stopni. Bardzo wydajne ogrzewanie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu brakuje na głowę, oczywiscie przy złożonym dachu ;))
4,0
Wyciszenie
Jak na kabriolet - bardzo dobre. Brak windshota.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Łatwo dostępne części. Był masowo produkowany
5,0
Stosunek jakość/cena
Używane egzemplarze nie są drogie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo dobra jakość, lepsza niż w BMW produkowanych w USA
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dojechał o włąsnych siłach - na 10 tys km 1 x powazny wyciek z układu chłodzenia
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 CRD 150KM 110kW
[l/100km]