Zawieszenie
: szybko zużywają się sworznie wahaczy
4,0
Całokształt
Auto jest naprawdę warte swojej ceny , oprócz drobnych napraw zawieszenia (sworznie) można powiedzieć że bezawaryjne , nie jest to demon szybkości ale dzięki dobremu wyposażeniu i tak daje przyjemność z jazdy , dodatkowo zwraca na siebie uwagę innych użytkowników dróg .
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik trochę za słaby jak na tak duży samochód , rekompensatą jest jego bezawaryjność , prostota budowy i nieduży koszt eksploatacji.
4,0
Skrzynia biegów
Płynnie zmienia biegi , mogłaby być trochę szybsza ale wiadomo przy tak małym silniku cudów nie należy się spodziewać , cieszy jej bezawaryjność , jedyne o czy należy pamiętać to stosowanie oryginalnego oleju Mopar
4,0
Układ jezdny
Sztywny ale cichy , na naszych dziurach nie wytrzymują sworznie wahaczy , pierwsze roczniki miały z tyłu górne mocowanie amortyzatora wykonane z aluminium , należy je bezwzględnie wymienić na stalowe gdyż szybko się utleniają i rozpadają
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki super , do tyłu szału nie ma , podczas parkowania przydają się czujniki w zderzaku.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 141KM 104kW
[l/100km]