Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Sebring II Cabrio

Szogun, 9 lat temu
Silnik 2.7 i V6 24V 203KM 149kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 93 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Chrysler Sebring II Cabrio 2.7 i V6 24V 203KM 149kW 2000-2006 - Oceń swoje auto
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Mój 3 Chrysler Sebring Cabrio (pierwszy byłStratus 1998, później Sebring 2001, teraz też tylko 2005). Przepiękne auto. Mam wersję z dużym grillem z przodu. Tył wygląda przepięknie. Rewelacyjne auto i na wakacje i w niepogodę :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeśli Sebring, to tylko z silnikiem 2.7. Pozostałe są troszkę za słabe do tego modelu. I koniecznie z automatem.
5,0
Skrzynia biegów
Automat - działający bez zarzutu i przy regularnych wymianach oleju i płukaniu nie do zajechania. (PS. Nie wiem, czemu nie mogłem zaznaczyć tejże skrzyni biegów...?)
5,0
Układ jezdny
Tutaj jak kto lubi. Autko cudownie płynie po drodze - typowo po amerykańsku. Duży rozstaw osi i miękkie zawieszenie dają mi akurat to co lubię. Żona ma Mini Coopera i jak się przesiadam, to trzęsie mną strasznie :)
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność przeciętna :) Do przodu i na boki spoko, chociaż dziób auta jest tak długi, że już raz zahaczyłem rejestracją o krawężnik. Skończyło się to jeżdżeniem przez cały dzień z blachą na podszybiu :) Do tyłu... Trzeba mieć wyczucie :)
5,0
Ergonomia
Skórzane, duże i miękkie fotele - jedne z najlepszych, dwie nagrzewnice, klima. Wszystko w zasadzie pod ręką. Klima mogłaby być inaczej obsługiwana, ale w sumie to nie przeszkadza. Podłokietnik ze schowkiem. Olbrzymi jak na kabrio bagażnik.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu i ogrzewanie i wentylacja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Hm. W Skodzie Superb jest więcej miejsca, jednak w żadnym innym kabrio nie znajdziecie tyle miejsca. Tutaj wygodnie pojadą 4 osoby. Nawet ze mną za kierownicą, a mam ponad 195cm :)
3,0
Wyciszenie
Ehhh... Trzeba polubić szum wiatru :) Z zamkniętym dachem jest taki inny pogłos niż w osobówkach i do tego jak się przekroczy 100km/h to szumieć zaczyna coraz bardziej. Niestety z tym nic się nie zrobi. Oczywiście jest to absolutnie do zniesienia.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z tytułu braku napraw i instalacji LPG auto jest bardzo ekonomiczne. Miesięcznie tankuję w tej chwili Chryslerka średnio 2 razy (po ok 80zł) i na tym przejeżdżam ok 700-750km. Części z tego co pamiętam można kupić tanio w internecie. I nie można dać się naciągać warsztatom... ;)
5,0
Stosunek jakość/cena
Najwyższa możliwa ocena - niech to obroni się samo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Absolutnie nic. Na co dzień nim jeżdżę i z drobiazgów popsuło się ogrzewanie tylnej szyby. Nie wiem jeszcze co dokładnie, ale pewnie jakiś pierdół, a nie przeszkadza mi to jakoś bardzo. Przy wymianie oleju sprawdzę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Byliśmy nim w Pradze, Rzymie, Toskanii, byliśmy w Chorwacji... Nie przydarzyło nam się nic, co by nam zatrzymało auto. Tak samo w trakcie codziennej eksploatacji.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.7 i V6 24V 203KM 149kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler Sebring II Cabrio