Myślałem, że amerykanie z japończykami będą produkować lepsze wyroby. A już maksymalnie zawiodłem się na zawieszeniu, które powinno byc komfortowe, a telepie jak w rajdowym aucie. Plastiki na wcisk, w środku skrzypią jak we francuzach. Dobra jest elektryka i elektronika, nie psuje się, nie zalewa wodą. Zbyt duży promień skrętu. Niezły start, ale od 160 km/h już się buja a nie przyspiesza.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik od Mitsubishi GT 3000, odprężony, 141 koni
4,0
Skrzynia biegów
Droga w naprawach, sprytna, ucząca się, ładnie zestopniowana
3,0
Układ jezdny
Zbyt twardy jak na amerykana, ale dobry do szybkiej jazdy.
Komfort
4,0
Widoczność
W każdą stronę widać dobrze, nawet przez pionową tylną szybę :)
4,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu. Tylko regulacja ogrzewania mogłaby być kółkiem.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dmucha mocno ale głośno. Grzeje nie najmocniej, ale nie marznę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu wspaniale! Z przodu także sporo miejsca. Można się dobrze dopasować.
3,0
Wyciszenie
Marne, powyżej 160 wyje powietrze. Plastiki klekoczą.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
20 litrów gazu w mieście, 14 na trasie. Paliwa nawet nie sprawdzam, choć jest komputer.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jeżdzi się dużą, ciekawie wyglądającą limuzyną za niewielką sumę.