wygodny, bezpieczny samochód, trochę za duży promień skrętu, ale przy mocy 155km i przednim napedzie to uzasadnione. Dostępna w Polsce wersja Eropejska nie wymaga dostosowania do polskich przepisów. Na autostardzie jechałem 205 km/godz, turbo daje niezłe przyspieszenie, wyprzedzanie na 5 biegu ( skrzynia manualna!) b.dobre.
Nie jest obiektem porządania dla złodzei. Częsci w USA b. tanie, w Polsce łatwe do nabycia, ceny oryginałów niższe niż dla jakiegokolwiek podobnego klasą auta. Dla tej wersji idealne auto dla tuningu - silnik ma wielki zapas konstrukcyjny ( mozna wyciągnąć z niego ponad 250 KM, + manualna skrzynia), duże wnęki na koła 15" i niska cena zakupu, auto dla znawcy i amatora dużych wrażen.
Wrażenia
4,0
Silnik
2,5 ltr turbo wtrysk daje niezł e przyspieszenie, przy umiarkowanym zuzyciu paliwa
4,0
Skrzynia biegów
manualna 5 biegów, działa poprawnie, bez zgrzytów i haczenia się
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
lusterka ogrzewane - ważne zimą!
4,0
Ergonomia
wszysto na swoim miejscu
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
w tej wersji brak klimatyzacji
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
szczególnie dużo miejsca z tyłu
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po przejechaniu 250 tys km sredni w miescie 10,5 ltr, na trasie 8,5 ltr
5,0
Stosunek jakość/cena
za taką cenę tej klasy auta się nie kupi
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobne awarie - np tłumik ma trwałość ok. 3 lat, drobne awarie instalacji elektrycznej
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 10 latach skorodowały przewody paliwa pod podwoziem