Silnik
: silnik disla 2,2 i jego elastyczność. Na piatym biegu można jechać spokojnie ok 60 km /godz.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: rdza błotników
Silnik
: pęknięcie rury łączącej turbo z kolektorem
Układ elektryczny
: przełącznik zespolony
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
diody podświetlające kokpit i przyciski podnoszenia szyb.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
perforacja (rdza) blachy błotnika przedniego i tylnego na krawędzi
Przełacznik zespolony. Brak świateł przeciwmgielnych z powodu przepalenia się styków.
Pęknięcie rury łączącej turbosprężarkę z kolektorem ssącym
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 CRD 121KM 89kW
[l/100km]