SILNIK MERCEDESA 2.2 TURBODIESEL (MOC 121 KM WYSTARCZAJĄCA) PRZEBIEG 250 TYŚ. MAM PEŁNE ZAUFANIE ,(WYSTARCZY DBAĆ) NA PEWNO NIE ZAWIEDZIE NAWET PRZY DWA RAZY WIĘKSZYM PRZEBIEGU.
4,0
Skrzynia biegów
1-ZA KRÓTKA , RESZTA JEST OK.(ALE W KOŃCU TO NIE AUTO DO ŚCIGANIA) SYGNAŁ DŹWIĘKOWY WBICIA WSTECZNEGO BIEGU JEST , ABY NIE MYLIĆ GO Z BIEGIEM PIERWSZYM , BO FAKTYCZNIE SĄ BLISKO SIEBIE.
4,0
Układ jezdny
JEST DOBRZE , ALE WSZYSTKIM CHCĄCYM DŁUŻEJ POCIESZYĆ SIĘ BEZAWARYJNOŚCIĄ ZAWIESZENIA POLECAM WYMIANĘ ORYGINALNYCH 16-CALOWYCH FELG NA 15-CALOWE , WIĘKSZY PROFIL OPONY ZAPEWNIA JEDNOCZEŚNIE WIĘKSZY KOMFORT JAZDY. (PORADA DOTYCZY TYLKO UŻYTKOWNIKÓW PORUSZAJĄCYCH SIĘ PO NASZYCH DROGACH) :-)
Komfort
4,0
Widoczność
POTRAFIĘ PARKOWAĆ , JEST OK.
4,0
Ergonomia
ZASTRZEŻENIA TYLKO DO PRZEŁĄCZNIKÓW OTWIERANIA SZYB Z TYŁU , PROJEKTANT POJECHAŁ PO BANDZIE UMIESZCZAJĄC JE PRAWIE NA PODŁODZE.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JEST OK.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 CRD 121KM 89kW
[l/100km]