Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Pacifica I

daeton, 13 lat temu
Silnik 4.0 255KM 188kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 55 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Chrysler Pacifica I 4.0 255KM 188kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
3,77
9% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Mocny, sprawny, elastyczny i z przyzwoitym spalaniem na LPG.
4,0
Całokształt
Za te cene spodziewalem sie wiecej komfortu. Ogolnie jednak na tle konkurencji wypada dobrze. Za Audi czy BMW z tym wyposazniem zaplacilbym moze i nawet dwa razy wiecej...
Wrażenia
4,0
Silnik
W sumie calkiem sprawny motor. Jako V6 wydaje mily dla ucha dzwiek.
3,0
Skrzynia biegów
W trybie automatu troche zbyt wolna - kiedy trzeba szybkiego wyprzedzenia to \"mysli\" zbyt dlugo. Ratunkiem jest tryb sekwencji ale do pelni szczescia brakuje lopatek przy kierownicy
3,0
Układ jezdny
Typowe dla amerykanow miekkie zawieszenie - buja nim na wszystkie strony a w zakretach pochyla sie na boki sprawiajac, ze przynajmniej ja czuje sie niepewnie.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu doskonala - wysoko i szeroko. Na boki troche gorzej bo przeszkadzaja slupki boczne (wczesniej mialem 3-drzwiowke a te maja slupki przesuniete za plecy kierowcy). Przyciemniane szyby sa dobre na sloneczny dzien ale nie ulatwiaja zdecydowanie parkowania w nocy. Do tylu to juz calkowita katastrofa - tylna szyba nie dosc ze waska (niska) to jeszcze umieszczona wysoko - nie wiac w nocy swiatel samochodu na ogonie. Sytuacje uratowalaby kamera cofania... gdyby nie byla tak kiepskiej jakosci - obraz czytelny jedynie w pochmurny dzien lub po ciemku.
4,0
Ergonomia
Ogolnie niezle ale daleko mu do aut europejskich. To skutek amerykanskiego podejscia do projektowania aut.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiewy poprawne, wentylator wydajny. Duzy plus za mozliwosc regulowania nawiewow na 2 rzad siedzen przez paazerow. I wszystko byloby ok gdyby nie przekombinowana automatyka. Konia z rzedem temu, kto potrafi w tym aucie calkowicie wylaczyc wentylator - mozna jedynie skrecic na minimalne obroty ale nie wylaczyc calkowicie. Wielokrotnie ten samochod zaskakuje mnie samodzielnie wlaczajac klime lub obieg zamkniety - nie podoba mi sie, ze probuje na sile byc madrzejszy ode mnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No tutaj to nie ma do czego sie przyczepic. Auto zaprojektowane z mysla o amerykanskich pozeraczach hamburgerow wiec zdrowy europejczyk nie bedzie narzekal na brak miejsca.
3,0
Wyciszenie
Spodziewalem sie znacznie wiekszego komfortu. Powietrze bardzo szumi oplywajac przednia szybe, po uchyleniu szyb bocznych halas jest jeszcze wiekszy. Kola wyraznie szumia do 50km/h - pozniej powietrze juz robi swoje. Zawieszenie wyciszone poprawnie choc i tu bywaja przypadki. Silnik wyciszony slabo ale jak ktos lubi dzwiek V6 to nie bedzie marudzil.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na benzynie wychodzi drogo wiec jezdze na gazie a tu spalanie oceniam przyzwoicie. 15-17l gazu przy normalnej jezdzie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez prawie rok czasu nic nie szwankowalo.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 4.0 255KM 188kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
13,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Chrysler Pacifica I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Chrysler Pacifica I