Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Pacifica I

Piotr1973, 13 lat temu
Silnik 4.0 255KM 188kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 73 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Chrysler Pacifica I 4.0 255KM 188kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
4,69
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : To, ile ma miejsca w srodku. Mozna spac w trzy osoby!
5,0
Całokształt
Idealny dla rodziny. Oczywiscie warto miec jeszcze mozliwosc jazdy innymi autami (terenowy i sportowy), bo wtedy Pacifica sluzy do rozkoszowania sie jazda w trasie. A na weekendowe szalenstwo kolo domu sa inne auta.
Wrażenia
5,0
Silnik
Szybko wchodzi na obroty, ladnie dochodzi do 100 km/h, predkosc maks ograniczona do 180 km/h. Cicho, spokojnie, bez zarzutow. A jak przyspiesza na 3 lub 4 biegu, to dzwiek cieszy ucho (swist, subtelny).
5,0
Skrzynia biegów
Rzadko uzywam autostick, raczej wrzucam cruise control i plyne po drodze. Doslownie - uwielbiam rozwalic sie w fotelu, 150 km/h w trasie i lece przed siebie sterujac prawym kciukiem. Bajka!
4,0
Układ jezdny
FWD tak sobie jedzie po sniegu, niemniej generalnie bardzo dobrze Pacifica trzyma sie drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Lewy slupek, szczegolnie wieczorem, jednak troche ogranicza widocznosc. Poza tym - SUPER!
5,0
Ergonomia
Stac mnie na paliwo (beznyna), lubie zapakowac do niego pol domu i ruszyc na wakacje w trzy osoby, choc i 6 osob wygodnie podrozowalo.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nic dodac, nic ujac. Trzy strefy!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pacifica jest naprawde olbrzymia w srodku. Dodam, ze bardzo lubie, kiedy auto prowadzi moja zona, a ja siedze sobie za nia z tylu (mam 186 cm wzrostu) rozwalony jak prezydent i ogladam film z DVD w zaglowku.
5,0
Wyciszenie
Dopiero jak opuszcze szyby slysze, co sie dzieje na zewnatrz
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No coz - 4.0 l nie moze spalac mniej niz 12 l/100 km. Moj Jeep pali 26 l 100/km i to jest malo ekonomiczne. Bo moja Pacifica tylko 18 l/100km. Wiec jest OK.
5,0
Stosunek jakość/cena
Roczny z przebiegiem 27 tys. km kosztowal mnie u dealera (Roberson Motors w Salem, Or, USA) niecale 16 tys. USD. Mam go w Polsce, oczywiscie zaplacilem myto, niemniej nadal uwazam, ze za ok. 90 tys. PLN brutto nie kupi sie auta z silnikiem 4.0 l i 254 KM, o dlugosci ponad 5 m, szerokosci 2 m i wysokosci 1,8 m.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Urwala mi sie raczka do podnoszenia tylnego schowka w bagazniku. Zamowilem nowa za 15 PLN (slowo - tyle mnie to kosztowalo) jak bylem na Florydzie na wakacjach. I to tyle z usterek.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Moze za czesto wlacza sie sygnalizacja problemu z oponami, ktorej nie potwierdza testowanie u diagnosty. Oprocz tego - nic sie nie psuje jak na razie. I niech tak juz zostanie.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.0 255KM 188kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Chrysler Pacifica I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Chrysler Pacifica I