Inne
: Spalanie. Przed zakupem spodziewałem się spalania na poziomie 18-20 litrów a tu miła niespodzianka.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
bez uwag, cicho, przyjemnie i dynamicznie.
4,0
Skrzynia biegów
Nad wyraz jestem pozytywnie zaskoczony tą 4-stopniową skrzynią. Ładnie , miękko zmienia biegi, nie szarpie.
4,0
Układ jezdny
Fajne miękkie zawieszenie, trochę za miękkie na nasze drogi ale komfort jazdy moim zdaniem jest bardzo ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko w porządku jeżeli ustawimy wysoko fotel. Z widocznością do tyłu jest ok jeżeli wspomagamy się czujnikami. Duży plus za lusterka boczne- takie jak lubię - wszystko w nich widać.
4,0
Ergonomia
Typowo amerykańska, żadnych zbędnych przycisków, przełączników i kontrolek. Człowiek nie musi się czuć jak w samolocie :). Trochę to oczywiście surowo wygląda ale jest w pełni funkcjonalne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa ok, klima, ogrzewanie. Bez uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W takim statku na pewno nie można narzekać na brak miejsca (mam 194 cm wzrostu). Przy maksymalnie odsuniętym fotelu do tyłu spokojnie dorosła osoba za mną się mieści i nie musi upychać kolan na boki.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie LPG: Trasa/Miasto/Mieszany 13/16/14
Przeglądy nie wychodzą najgorzej. Wymiana eksploatacyjnych części mieści się w okolicach 800 PLN (olej, płyny, filtry)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przy 160000 km wymiana chłodnicy płynu oraz chłodnicy klimatyzacji.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy 164000 km konieczność naprawy sprzęgła - koszt 3500 zł.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.8 218KM 160kW
[l/100km]