Szukaj

Ocena kierowcy - Chrysler Pacifica I

Piotr, 15 lat temu
Silnik 3.8 218KM 160kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 54 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Chrysler Pacifica I 3.8 218KM 160kW 2003-2008 - Oceń swoje auto
4,85
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Komfort i jakość. No i ta niespotykana sylwetka. Zawsze zwróci na siebie uwagę.
5,0
Całokształt
Naprawdę rewelacyjne auto. Jedynym mankamentem jest amerykańskie radio. Strojenie fal jest tylko nieparzyste np. 91,9; 92,1; 92,3 itd. oraz brak RDS. Może da się to zrobić u jakiegoś fachowca.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dokładnie ma ok. 213 KM. Bardzo cicha i niezawodna jednostka wolnossąca. Ponadto jest na łańcuchu więc do obsługi pozostaje jedynie co ok. 15 tys. wymiana oleju z filtrami oraz świec co ok. 50 tys.
5,0
Skrzynia biegów
W nowszych modelach jest 6-biegowy automat. U mnie jest 4-biegowa i w zupełności wystarczy. Naprawdę dba o silnik (jak najmniejsze obroty), ale kiedy potrzeba to przełoży niżej, by wyrwać do przodu.
4,0
Układ jezdny
Jak to amerykanin. Na zakrętach trochę miękki i przechyla, ale można się przyzwyczaić i nauczyć poprawnie wchodzić w zakręty. Na 17\" wybiera dziury i nierówności znakomicie. Na naszych drogach łączniki stabilizatora wytrzymują ok 15 tys. a koszt ich wymiany to 120 zł za komplet.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na SUV-a pierwsza klasa. W cofaniu pomagają duże lusterka, czujniki parkowania, a może też być kamera.
5,0
Ergonomia
Nic dodać nic ująć. Perfekcyjnie. Fotel kierowcy sterowany elektrycznie we wszystkich płaszczyznach + regulowane podparcie lędźwiowe. Pasażerowie też nie mogą narzekać. Regulacja, sterowniki i przełączniki pod reką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie, wentylacja i klimatyzacja 3-strefowa z pełną regulacją dla każdego przedziału i co ważne działa w kilka minut.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie da się tylko jechać na stojąco, poza tym jak w autobusie. Bagażnik ogromy. Nie wiem ile litrów ale potęga.
5,0
Wyciszenie
Klima włączona, radio na 10 i tylko ta mucha przeszkadza (jeśli uda się jej dostać do środka)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
12-14 l benzyny lub 16-18 l gazu to szczyt oszczędności ale też nie smok. Taki silnik i taka fura muszą spalić swoje. Ale przy tej cenie gazu w porównaniu nawet do diesla to i tak rewelacja.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie ok. Jedynie te łączniki stabilizatorów, ale to pestka.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.8 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Chrysler Pacifica I